16 Şubat 2007 Cuma


Allah'a binlerce şükürler olsun, dün arabasını aldık oğlumun..

Ozanım, al sana kıskanacak birşey daha, oğlun senden önce araba sahibi oldu :)


Minik Patiklercim, senin ısrarlı tavsiyelerin üzerine Maclaren aldım :) Zaten tanıtan bayan da bu markayı çok güvenerek sattıklarını ve hiç şikayet almadıklarını söyledi. İçime sindi yani.. Gerçi Chicco'nun bu modeli aklımı çok çeldi ama yinede Maclaren'i tercih ettim. Bu araba daha uzun süre kullanılabilir gibi geldi bana.. Reklamdan çok tecrübeye güvenmek lazım tabii :) Sağol Minik Patikler..

Peki minik melek ne yaptı arabası alınınca ?

Önce bir güzel inceledi orasını burasını..




Sonra da bir güzel uyudu :)
Böylece biz de arabanın konforundan ve rahatlığından emin olduk :)

Yanlız ben bu arabanın tentesini hep kapalı tutmak zorunda kalacağım galiba, yanımızdan geçen herkes minişime bayıldı çünkü.. Hatta bir turist bile "Kağğiç yasinda?" diye sorup minişi sevmek istedi.. Portbebede ya da kucağımda taşırken yüzü bana dönük oluyordu, "mıncık" olaylarından korunmuş oluyorduk. Şimdi ne yapacağız bakalım?


Bu arada, saat sekizde yorgun argın eve gelip yemek bile yemeden bizi bücürün arabasını almaya götüren babamıza çok teşekkür ediyoruzzz...

14 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

:)aaa cok sevindim :) :) insaAllah cok faydasini goreceksin canim, Allah hayirlisiyla kullanmayi nasib etsin, kaza bela gostermesin. Bismillah MasaAllah barekAllah. Pilot olmus minik melek :)



MasaAllah barekAllah ben gorsem ben de severim bu yavru sevilmez mi :) Ama tabi mincik yapmadan, hatta ben oyle cekiniyorum ki bebek severken iki elimi arkada birlestiriyorum geriden geriden seviyorum bebekleri, muhakkak komik gorunuyorumdur :))



su patlicana hala cok guluyorum ya durduk yerde guluyorum etraftakiler neye guldugumu bilmedikleri icin garip kaciyo tabi :))

Kuaybe dedi ki...

Sağol Minik Patikler, tekrar teşekkür ederiz.. Kullandığım kadarı için söylüyorum, çok hafif ve çok rahat bir araba.. katlanması çok kolay - ki bu benim için çok önemli, genelde yanlız olucam çünkü- Allah hayırla kullanmayı nasib etsin inşaallah.. Her anne babaya da yavrucuklarına böyle güzel eşyalar alabilmeyi nasip etsin.

"mıncık" en gıcık olduğum şey.. hele de insanlar elleri temiz mi pis mi hiç düşünmeden oğluşumu ellediğinde çok tedirgin oluyorum.. ama ben pek çekingen biri değilim.. gerekirse uyarıyorum ya da o insanın yanında öyle bir siliyorum ki çocuğun elini ağzını söylene söylene, o insan bir daha dokunmaya çekiniyor :))) Bin türlü mikrop var ya!!!!

patlıcan meselesini de çekinmeden anlatabilirsin herkese :))) "durduk yerde gülen" konumuna düşme yani, rahat ol :)Başkalarının kafasında da yeni hediye yaklaşımları uyanır böylece :)))

Anne ve Bebisi dedi ki...

Arabanızı güle güle kullanııın:) Kazasız belasız inşallah:)
Maclaren MP'ye bi danışmanlık, reklam,pazarlama ne bileyim bir şey parası vermesi lazım artık:) Kaç müşteri kazandırdı kim bilir:P Bu işi paraya dökmelisin MP:)

iremmm dedi ki...

siz de mi ankamalldaydinizzzzz :) bende dun ve bugun ordaydimmm..ayyy dusunsene birden karsilasiyoruz,sen beni tanimazsin ama ben hemen seni bilirim :) supeer olur dimi kuaybecim..
Allah kaza bela vermeden kullansin İNSALLAH pasa arabasini...cok yakismis icine :) yerim ben onun o arabadaki uyuyusunuuu....

iremmm dedi ki...

ben buraya daha once yazi yazmistim ama nerdeee :((
ne yazmistim acaba tekrar yaziyim diorum ama,galiba soyleydi :) kuaybe'cim arabaniz harika,gule gule kullanin cok memnun kalicaksin bu markadan ;)
cok yakismis paşada içine,MAŞALLAH...
ankamalla gitmissiniz,bende dun ve bugun ordaydim..sizi gorsem hemen tanirdim biliomusun,dusunsene karsilastigimizi ne kadar ilginc olurdu :))

iremmm dedi ki...

kuaybe cım sana 3 tane yorum yazdım,goruntulenmıyo dıe..
nasıl oluyo bu yaa...neden benım yorumum yok :(((
ne guzel seyler yazmıstım,tekrar yazdım,tekrar yazdım ama 3 u de yok :( nedennnn....
şidi bak kesın bu da olmıycak orda :)

Kuaybe dedi ki...

Sevgili anne ve bebişi çok teşekkürler ve haklısın, bence de Maclaren Minik Patiklere reklam ücreti vermeli.. hatta onu Türkiye temsilcisi yapmalı :)zaten "MP= Maclaren Pazarlama" da olabilir icabında :)))

İremcim, canım benim.. üç kere yazmışsın yorum.. çok sağol, bu ne azim :) benim yorumlar için "comment moderation" açık, ben onay vermeden yorum görünmüyo.. biz dün evi yarı yarıya taşıdık, nasıl yani, şöyle ki buzzz gibi olan yatak odasıyla sımsıcacık olan oturma odasını yer değiştirdik.. Bir de bunun Yusuf Aslan'la olduğunu düşün.. bi yandan o ağlar, bi yandan çamaşır yığınları devrilir, bi yandan herkes acıkıp benden yemek bekler... bilgisayarı açmaya fırsat bulamadım ki geceye kadar.. kusura bakma nolur, onay vermeyince sen de görememişsin tabii cici yorumlarını..

Bu arada biz Ankamall'e perşembe gittik.. Maalesef karşılaşamazdık yani sen Cuma gittiğine göre.. ama öyle birşey olsa gerçekten çok ilginç ve güzel olurdu :)

Evet oğlum çok tatlı uyuyordu arabasında yaa..

iremmm dedi ki...

kuaybecim kusura bakma canim ya,ben bilmiyordum senin onayindan gectigini :( kotu bır duruma dusrum yanı desene :)
ben bugun hiiicc disari cikmadim o yuzden surekli blog gezdim :)
bu arada ben sana o aktarin adresini veriyim ama nerden versem bilemiyorum ki.nasil yapsak?

Kuaybe dedi ki...

iremcim canım neden kusura bakiim ki.. kötü duruma düşecek ne var bunda..

adres için de benim profil sayfasında sağda e-mail adresim var, oraya atabilirsin.. şimdiden sağol..

sumuklubocek dedi ki...

cok guzelmis gercekten de arabaniz: hem sicacik hem de konforlu. Hayirli ugurlu olsun minik melek saglikla kullansin arabasini.
Arabadaki pozlarina bayildim minik melegin, masallah cok cok tatli...

Açalya dedi ki...

Minik melegin yeni arabasi hayirli olsun :) Kuaybe (bu senin gercek adin mi? ne demek?) cok guzel, tatli bir oglun var masallah. Seni tanidigima cok memnun oldum.

Kuaybe dedi ki...

sümüklüböcekcim ve açalyacım, her ikinize de teşekkür ediyorum.. Umarım sizin bebişlerinizin daha güzel arabaları olur ( gerçi selim'in vardır ama..)

jonquille dedi ki...

aa kuaybe abla?
seni seneler sonra görünce şaşırdım:)
hisarüstü, tkl2002, betül desem haıtrlar mısın acaba :)

hayırlı oslun bebişin de.

Kuaybe dedi ki...

betül sen haa!! tabii tanıdım cicim.. unutur mu Kuaybe ablan seni :)

"seneler sonra" derken iki seneyi kastediyorsun herhalde.. Bu ay tam iki sene oldu ben mezun olalı :)okuyan da 12 sene zannedecek.. seni yaramaz seni..

şimdi ziyarete geliyorum seni :)