23 Nisan 2007 Pazartesi



Yusufcuk düştü..

Öğlen.. Tam başının daha doğrusu yüzünün üstüne.. Gözünün altı, üstü ve alnı şişti.. İki kere katıldı elimde ağlarken..

Şimdilik iyi gibi ama 24 saat gözlemlememiz gerekiyormuş.. Kusma veya başında şişlik ve büyüme olursa tomografi çekilecek..

Vicdanım sızlıyor.. Mama sandalyesini temizlerken onu koltuğa değil yere koyabilirdim.. Bir saniye bile olsa ona arkamı dönmemeliydim..

-dim...

Ama oldu işte.. Bir süre kendime gelemem herhalde.. Sabahtan beri düşme anı gözümün önüne gelip gelip duruyor.. Bir de ona sarıldığımda ikimizin de hıçkıra hıçkıra ağlayışı..

Allah'ım.. Yavrum sana emanet..

15 yorum:

Rana Eslem GULMEZ dedi ki...

cok gecmis olsun kuaybe insallah bir sey olaz .sen uzme kendini gecen hafta ranada dustu bir anlikti.koltuga koydum bende yere egildim oyuncagini vermek icin arkamadan pat dustu yavrum yer hali oldugu icin aglamadi ama ben cok korktum 24 saat bende davranislarinda bir degisiklik varmi diye inceledim olmadi birsey hamdolsun.cocuklar duse kalka aglaya aglaya buyurlermis cidden cok dogru.gonlunu ferah tut insallah hicbirsey olmaz sevgiler

arzu dedi ki...

ay canim cok uzuldum:(Rabbim bir daha boyle kazalar vermesin, hayirli sifalar versin ins...lutfen kendni yipratma cok, takdir edilmisse oluyor iste yerdede olsa emin ol bi sekilde olurdu!!!gerci bunlari soyluyorumda ben nekadar soguk kanliyim tartisilir!!Rabbim muhafaza buyursun!!!Saglicakla

Anonymous dedi ki...

S.A Çok geçmiş olsun Rabbim beterinden korusun.Kendizi de çok üzmeyin Rabbimize emanet yeryüzündeki bütün melekler.Sayfanızı yeni keşfedenlerdenim yazılarınız ve yusufun(maşallah) sevimliliği o kadar çok hoşuma gittiki hergün mutlaka ziyaret etmeden geçemiyorum.Selam ve Dua ile
Seda K.birhosseda.blogspot.com

annevebebisi dedi ki...

Canim benim ya:( Cok gecmis olsun. Dualarimiz sizinle.

hayalperisi dedi ki...

bu duyguyu cok ii biliyorum cok sükür kizim düsmedi ama benim yüzümden cani acisa gözünden yas düsse icim gidiyor acimdan kahroluyorum insallah bir sorun yoktur yusufta allah sana ve babasina bagislasin kendine ve yusufa ii bak

Minik Patikler dedi ki...

Ahh yavrum benim kiyamam ben minik melegime nazarlar degmis.. Canim kendini suclama, bundan sonra daha cok dikkat edersin, kaderinde dusecegi varmis ve oldu, belki daha kotu dusecekti, ne bielyim, merdivenden veya mama sandalyesinin ustunden dusebilirdi, hani derler ya beterin beteri var.. Ahh canim nasil agladiniz gozumun onune getiriyorum ne feci, adam bebegin son dustugu zamanki ana-ogul aglasmamiz geldi ama tabi ben kendimi toparladim ki oglum da sussun diye... Cok zor cokkk, ama lutfen kendini suclama ve dedigin gibi yavrularimiz Allah'a emanet...


Coooooooooooooooook buyuk gecmis olsun sizi coook severiz biz cooookk operiz.. 23 nisan cocuk bayraminda dustu minik seker, unutulmayacak bir tarih dogrusu..

melda dedi ki...

geçmiş olsun! çok üzüldüm :( tomogrofiye hiç gerek kalmadan iyileşir inşallah.
kendinizi asla suçlamayın, lütfen..

sumuklubocek dedi ki...

Canim, cok gecmis olsun! Insallah olmaz birsey, biliyorum dusmeler insani cok cok ama cok korkutuyor! Ama bebekler de duserek buyuyor; malesef bu aciyi yasmayan bir anne gormedim.
Allah'a emanettir o minik melek, insallah birsey yoktur; Allah kotu seylerden saklasin.
Dualarimiz sizinle!

mucizenin annesi dedi ki...

Bitanem ne olur harab etme kendini..Rabbim korur melekleri..Bak göreceksin bişeycikler olmayacak paşamıza..
Dualarım sizinle..

Annesi dedi ki...

Gecmis olsun Kuaybe :(. Allah yavrunu her daim korusun. Insaallah bir an evvel iyilesir.

Sabahnur dedi ki...

:((

cok cok gecmiş olsun insallah tomografiye gerek kalmadan iyileşmiş olur yusufcum..


Allahım en beterinden korusun yavrularımızı...

Kuaybecim,güzel haberlerini bekliyoruz, sevgiler...

AsYa dedi ki...

canım geçmiş olsun..Çocuklar düşe kalka büyüo demişler ama demekle olmuyo tabi..Tahmin ediyorum başıma gelse bende çok üzülürdüm..ama inşallah bişi yoktur Kuaybecim..kendini o kadar çok üzme..Bebekleri koruyan bir güç var mutlaka ben buna inanıyorum..Onlar melek gerçekten öünkü...

Anonymous dedi ki...

Allah nazarlardan saklasin yusuf bebisi ,uzulmeyin kendinizi de suclamayin ,Allah a emanettir bebisler, hic biseycik olmaz siz sadece dua edin .Cocuk duse kalka buyur der buyuklerimiz ,tum tedbirleri alin ondan sonra Rabbime emanet .Hepimiz dua ediyoruz :)

op de gecsin annesiii :)

yesim teyze

hayalperisi dedi ki...

ya bir haber yokmu cok merak ettim kisada olsa yazsan allahim esirgesin insallah ii haberlerle

iremmm dedi ki...

kusuummmm
nolduuuuu onaa :(((
amannn cok uzuldum canim yaa...uufff kafa ustune dusmek benı hep korkutmustur zatenn...
Aman Rabbime emanet olun...öpüyorum sizi...