25 Eylül 2009 Cuma

Blogger'a birşeyler oldu yine.. Bir açılıyor bir açılmıyor.. Bazen sadece başkalarının yazdıklarını okuyabiliyorum, bazen o da olmuyor.. Hazır şimdi açılmışken hemen yazayım dedim birşeyler.. Birsürü de fotoğraf ekledim size..


İlki, tabii ki söz verdiğim doğum günü fotoğrafımız..

İşte karşınızda, üç yaşını dolduran minik adamım..


Aşağıdaki şımarıklıklarının fotoğrafını da eklemesem olmazdı..

Anneannesinin hediyesi "koğccaman kamyon"la..
( Gerçi hediye demek ne kadar doğru bilmiyorum, markette görüp yapıştı ve zorla aldırdı.. Doom günü hediyesi de o oldu :) )


Dedesinin hediyesi saatini gösterirken..
Yine kendi seçimi, daha doğrusu yapışıp bırakmadıklarından :P
Babam baktı ki çocuk kolunu ısırıp ısırıp doğal saatler yapıyor, "En iyisi saat alayım ben buna.." dedi :))



Bayramda gelen kuzenine güya sarılırken :P
Zavallı hala kuzusu !!



Bayramın ilk iki gününü İstanbul'da geçirdik Yusufcukla.. İnsanın bayramı ailesinin yanında geçirmesi gibisi yok.. Bir yandan vizem hala çıkmadı diye üzülsem de bir yandan da bir bayramı daha ailemle geçirdim diye için için sevindim..


Bayramda hava kapalıydı aslında.. Ama dedesi Yusufcuğa söz vermişti "Bayramda sizi Üsküdar'a götüreceğim.. Balık-ekmekle kutlarız doğum gününü diye.." Hatta çay da girmişti işin içine ama Yusufcuğun ısrarı sonucu "mevve suyu"nda anlaşmışlardı :))


İndirdi indirecek yağmura aldırmadan, "Ben boğazın yağmurlusunu da severim.." dedim babama ve ilk gün İkindi vakti düştük Üsküdar'a doğru yola.. Herhalde hava yağmurlu diye pek çıkmamıştı insanlar evlerinden, trafik o kadar tenhaydı ki inananamadım !!


İyi ki gitmişiz..
Biz biraz dolaşana kadar hava açtı ve çok güzel bir bayram günü geçirdik..


Emektar makinem de beni yarı yolda bırakmadı sağolsun..








Balığımızı, gün boyunca yanımızda gezen küçük turuncu kamyon eşliğinde yedik :))




Bir yaş daha devirmenin verdiği coşkuyla anladık ki, Fatih'in İstanbul'u fethettiği yaşa az kaldı :))




................................



O gün, sanki ne kadar çok seyredersem o kadar geç özleyecekmişim gibi dakikalarca içime çektim İstanbul'u.. İçinde yaşayanlar için zor bir şehir biliyorum ama onu özleyenler için de eşsiz..




Sonunda, Üsküdar'a gider iken aldı da bir yağmur..




...........................




Bayramın ikinci gecesi ise, hiç planda yokken Yusufcukla yola düştük köye doğru.. Babası ve babaannesi minik adamımı çok özlemişti çünkü.. Bayram bayram çok zor olsa da -otobüsle dokuz saat yolculuk- onlar da sevinsin istedim..

Oradada bir doğum günü kutlaması oldu Yusufcuğun.. Kayınvalidem hazırlık yapmış ve akrabaları davet etmiş.. Biz gittikten sonra Ozan'ın ebesi -anneannesi- de kocaman bir kazanda hayır aşı pişirdi Yusufcuk için ve dağıtıldı.. Ebelerle, dedelerle, arkadaşlarla ve o güne özel bahar gibi havada hoplaya zıplaya çok mutlu oldu bebeğim..


Köyde çektiğim fotoğrafları merak edenler bir önceki yazıya bakabilir çünkü düzenlerken onları önce yükledim..



Son olarak Yusufcukla arefe gecesi aramızda geçen diyalogu yazayım da kaçayım ben.. Zira biz, bayram dönüşü otobüslerde yer bulamadığımz için -Ozan nasıl olsa biz olmayacağız diye arabayla gelmemiş- daha dün akşam gelebildik eve.. Dünya kadar iş beni bekliyor!!


-Yusufum, bak sana ne diycem.. Yarın senin doğum günün biliyorsun.. Abi olacaksın artık..
- Hi hii abi olucam ben, abiiii :))
- Ama abi olacağın için artık bazı şeylerin değişmesi lazım.. Mesela bebek gibi anne babanla uyumamamn lazım.. Artık kendi yatağına yatıracağım seni, oyuncağını da vereceğim, onunla abi gibi uyuyacaksın tamam mı?
- Hayiy anne!! Hayiyyyyyy!
- Ama büyüyyemezsin ki o zaman.. Abi olamazsın..
- Büyümücem ben.. Hep senle uyiycam.. Doom gunum olmasın benim!!
-Ama büyürsen işe gidip kendine araba alabilirsin.. Hep istiyorsun ya..
-İstemiyoyum.. Bebek olup seninle uyiycam..
- Ama büyümen lazım..
- Ama büyüysem lego kuleley gibi devyiliyim!!


Allahım Allahım !! Çok büyürse lego kuleleri gibi devrileceğine inanan bir oğlum var.. Ya da beni, böyle inandığına inandırmaya çalışan bir oğlum.. Esas amaç benimle uyumak değil yani :P



Şimdilik hoşçakalın..
Blogger izin verirse eklerim yine birşeyler..


9 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Yusufcuk bu sirin ve bilmis cevaplariyla senin oglun oldugunu tekrar tekrar teyit ediyor Kuyabecim. Masaallah diyor, yeni yasini can-i gonulden tebrik ediyorum. Rabbim sihhat ve afiyetle nice yaslara erdirsin. Kocaman olsun ama hic devrilmesin insaallah :)

Dipnot: Eger ailecek hastalanmasaydik biz de 23 Eylul'de Kremalimin dogum gununu kutlayacaktik ama olmadi :( Allah beterinden saklasin hem bizi hem tum sevdiklerimizi.

¨˜SananaAkİ BaNAneSaN(•̪●) ¨˜® dedi ki...

gülmekten öldüm yine ya :D :D :D ne4 çocuk yarabim lego gibi devrilcekmiş :D :D :D Yeni yaşı hayırlı uğurlu olsun büyüdükçe daha ne inciler dökülcek bu yaramazdan çok merak ediyorum.Allah mevlasına da ailesine de çevresine de hayırlı bir birey eylesin inşallah .Amiiin :)

Ayşe dedi ki...

Alem bu cocuk ya... Allah uzun omurler versin. Dogum gunu kutlu olsun.

KelebekGibi dedi ki...

Nice saglikli mutlu yillara Yusufcuga :)
COk tatli maasallah, pozlari hicte simarik gözükmüyor, sevimli :)
Istanbul hakkinda ne güzel demissin, bende seviyorum o sehri ama icinde yasamak dense evet diyemem. ÜSküdar da da yagmura yakalanmissinya :D
Yusufcuk seninle uyuyor demek hala...Bizim hatun 40 i cikti yataginda yatirdim ve hala yatar, bizim yataga gecse bir süre sonra yatagini arar, rahatligina düskündür biraz.
Umarim Yusuf ta kendi yataginda yatar artik :) Bu hic kolayda gözükmüyor olsada Yusuf un laflarindan :)

sümeyye dedi ki...

hayırlı ve de uğurlu olsun yeni yaşı yusufun :)

SenaBera dedi ki...

Hehe, devrilmesin benim küçük adamım hiçbir zaman, seni kandırmaya çalışmış o bence annesi.. İlk fotoğrafta sana ne kadar benzediğini fark ettim ilk kez..:) İstanbul fotoları da süper.. Nice hayırlı, sağlıklı yaşlar diliyorum buradan da tekrar..

Öpüyorum Yusufcuğu ve seni...

Esra dedi ki...

doğum günü kutlu olsun Yusufcuğun.Rabbim hayırlı ve uzun bir ömür nasip etsin..
Ne kadar büyümüş görmeyeli ya maşaallah,kocaman adam olmuş,bakışları bile değişmiş ve aynı annesinin tıpkısı olmuş :)

muko dedi ki...

Tekrar doom günüsü kutlu olsun Yusuf'cuğun...

fotoğraflar harikaaa,çok tatlı bir çocuk maşlalh subhanallah,stanbul ise gerçekten yaşaması zor birşehir ama güzelliğne ise laf yok tabi...

Şimdiklilerin düşüncelerine baksana sen yaa devrilecek sonra büyürüse :)

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Nice güzel yıllara Yusufçuk, sağlıkla huzurla mutlulukla başarıyla...

Öpüyorum tombiş parmaklarından.

Ayrıca kız kulesi manzaralı fotoğraflar çok güzeller.

Hele ilk fotoğraftaki renkler çok çok çok güzel.