21 Kasım 2011 Pazartesi

Insanin cocukken, kendisini hayal ettigi seyler vardir hayatta.. Kimisi meslegini hayal eder mesela, kimisi gelin oldugunu, kimisi alacagi evi, arabayi..

Bir de insanin cocukken, kendisini hic de oyle hayal etmedigi seyler vardir.. 30 yasinda, iki cocuklu, kocaman bir kadin olmak gibi mesela !!

Ama bugun oldum ben..
30 yasinda, iki cocuklu, kocaman bir kadin olmak bu kadar basit ve kolaymis demek ki!!


Hatirliyorum da kucukken 30 yasindaki insanlar bana ne yasli gelirdi.. Uzulurdum onlar icin.. hic ulasilmaz gibiydi yirmili yaslar bile.. Ama bu kadar cabuk gelip geciyormus meger omur dedikleri..


Simdi kendime bakiyorum aynada.. Biri alti yasina basmis, biri yarin iki ayini dolduran iki minik yavrumla diyorum ki "Hosgeldin 30 yas !!"

Ve ekliyorum, "Sakin bos yere beni buyutmeye calisma tamam mi?"



******



Asagidaki yazima yorum birakan, birakmasa da okuyan ve kardesime bir Fatiha okuyup dua gonderen herkese ama herkese cok tesekkurler.. Bazi yorumlarla yeniden agladim, yeniden huzunlendim ama kendimi yine, buraya her yazdigimda oldugu gibi sarilip sarmalanmis, anlasilmis, derdi paylasilmis ve sesi duyulmus hissettim..

Sizi seviyorum, hep orada olun, olur mu?

12 yorum:

yastuf dedi ki...

Bende 30 'a ilk adimimi atis bulunuyorum su dakkalarda..duygular karisik??
Iyi ki dogdun Kuaybecim!

yastuf dedi ki...

ay bu arada ben 29 oldum 30 degi ya kafalar karisti ;)

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Al benden de bir otuz :)
Doğum günün kutlu olsun. Rabbim hesap gününde yaşadığımız yılların yaşların hesabında kolaylıklar versin, ömrünü, ömrümüzü hayırlı kılsın.

Sen de bizim yanımızda ol arkadaş :))) E mi ?

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

30'a ramak kaldı ama üzgünüm ben bu duruma yaaa :(

rukenakin dedi ki...

dogum gunu kutlu olsun Kuaybe abla.Merak etme sen 30 da,4o da 70 80 de olsan 20 yasinda gibi genc ve dinamiksin:) Allah hayirla gececek bir omur nasip etsin.

Adsız dedi ki...

slm. yazılarını okumayı seviyorum..bir yılı aşkın bir zaman sonra internette kendimi tekrar buldum...ve yazını okudum...yaşın sana hayırlı uğurlu olsun evlatların ve ailenle birlikte. 40'ın yolunda olanları düşünün ve teselli bulun..her yaştaki duygu aynı bence değişen tek şeyin sayıların ve saçlardaki beyazların olduğunu düşünüyorum..

sumeyye dedi ki...

nice senelere.. hayır ve bereketle..

mihli dedi ki...

rabbim evlatlarının sana ihtiyacı oldugu müddtçe yanlarında olacak nice yaşlar nasip etsin kuaybe..

mihli dedi ki...

rabbim evlatlarının sana ihtiyacı oldugu müddtçe yanlarında olacak nice yaşlar nasip etsin kuaybe..

Adsız dedi ki...

Bizde seni seviyoruz, ve özlüyoruz..

KelebekGibi dedi ki...

Bende 30 oldum bu yil ne olmuski :)
Hicbir degisiklikte hissetmedim üstelik :P
Rabbim sana nice güzel, saglikli ve huzurlu yillar yasamani nasip etsin sevdiklerinle ;)

Sevgiler

blogger-amerikada dedi ki...

Merhaba Kuaybe, size bi hususu sormak icin e-mail yollamak istiyordum. E-mail adresinizi alabilir miyim acaba, sakincaasi yoksa. Tesekkurler...
bloggeramerikada@gmail.com