31 Mart 2008 Pazartesi

Bu Pazartesi bir değişiklik yaptım ve piknik maceralarını yazmak yerine iki yeni anket koydum size..

Hadi kolay gelsin..
Bakın, fikirlerinizi çok önemsiyorum, ona göre :))


PollPub.com Vote"Güzel yazı köşesi"ni okuyor musunuz? Sık sık güncellenmesini ister misiniz?
Güzel yazı köşesi mi? O ne ki?
Evet okuyorum, güncelle lütfen..
Hayır okumuyorum, kaldırsan bile olur..
Blog senin kardeşim, ne istersen onu yap :P



View Results

Poll powered by PollPub.com Free Polls



PollPub.com VoteSizce de artık şablonu değiştirmenin zamanı gelmedi mi?
Geldi de geçiyor bile Kuaybeee..
Hayır gelmedi daha, bu güzel, "Yusufcuk"lu "Yusufcuk"lu :))
İkide bir şu şablonu değiştirmek zorunda mısın?
Blog senin kardeşim, ne istersen onu yap : ( Tekrar oldu farkındayım :P )



View Results

Poll powered by PollPub.com Free Polls

2 yorum:

zehra dedi ki...

mutlu huzurlu saglıklı başarılı ve sevgi dolu
kocaman bir hafta diliyorum

muko dedi ki...

birincide güncelee dedimm mutlaka okurum ben okumadan geçem
ikincidede kendin bilirisn güzel arkadaşım:P