4 Mart 2008 Salı

Geçen haftaki "gaita örneği" :)) maceramızın ardından birkaç yorum geldi örneği evde yaptırıp götürmekle ilgili.. Bu mümkün aslında ama alınan örneğin en geç yarım saat içinde hastaneye ulaştırılmış olması gerekiyor.. Bu bizim için pek mümkün değil.. Çünkü gittiğimiz hastane bize uzak ve o kadar kısa sürede yetişmem çok zor.. Ancak Ozan kapıda hazır beklerse olur ama o da mümkün değil maalesef.. Bu yüzden hastanede bekledim o kadar..

Bu aslında bugünlerde vermeye çalıştığım bir kararın da ayrıntılarından biri.. Bizim her hastalık ve tahlilde o hastaneye gitmemizin tek sebebi, doktorumuzun oranın kadrolu çocuk doktoru olması ve haftaiçi sürekli orada bulunması. Neşe Hanımdan çok memnunuz ama özellikle Ozan'ın okulunun olduğu dönemlerde, yoğunluktan dolayı hastaneye gitmek ve orada bazen saatlerce beklemek çok sıkıntılı olabiliyor.. Ben tek başıma kalmaya cesaret edemediğim için Ozan hep yanımda bekledi şimdiye kadar ama son gidişimde ayrılmak zorunda kaldı hastaneden.. Yusufcuk gibi bir bebekle - hele de hastaysa- tek başına hastanede vakit geçirmek çok zor..

Bir haftadır şuna karar vermeye çalışıyorum.. Acaba doğduğundan beri Yusufcuğun muayene ve takiplerini yapan doktorumuza gitmeye devam etmeli miyiz yoksa buralarda yeni bir doktor araştırmalı mıyım? Bulana kadar farklı farklı yerlere gitmek zorunda da kalabiliriz tabii.. Bir bebeğin sürekli aynı doktor tarafından muayene edilmesi mi daha iyi yoksa farklı farklı yerlerde mi? Bir türlü karar veremedim.. Bana tüm bilgi ve tahlillerin tek elde toplanması daha sağlıklı gibi geliyor ama hastanenin çok uzak olması da işi oldukça zorlaştırıyor..

Of ya.. Ne yapsam acaba? Doğru ne?

Bir bilsem..

7 yorum:

nebahat dedi ki...

S.a Kuaybe, seni ve yusufçuğu ağustos ayından beri takip ediyorum. Birgün 'kuaybe' kelimesinin ne anlama geldiğini öğrenmek istediğim anda tevafuken rastladım sitenize yani minik meleğim'e. Yusuf'uda seni de çok sevdim yazılaınıda sürekli takip ettim sende kendime yakın bişeyler hissettim desem daha doğru olur. Pozitifsin, neşe dolusun, iyi bir annesin, ve bence iyide bir arkadaşsın. Neden bu zamana kadar sana yorum yazmadım haklı olarak sorabilirsin. Bunun için bi anne adayı olmam gerektiğini hissettim, ve Rabbime hamd-ü senalar olsun ki bize bi can bahşetti. Ben istedim dua ettim yumurtaya can veren Yüce Rabbim bizede bi evlat nasip etti inşallah, dörtbuçuk aylık hamileyim inşallah hayırlı sağlıklı bi bebeğim olur yusufçuk ve onun gibi güzel bebeklere benzeyen. Çok ama çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin. Düzelir inşallah üzülme.. A.e.olun

Kuaybe dedi ki...

Merhaba sevgili Nebahat, hoşgeldin..

Öncelikle minik can hayırlı olsun, sağlıkla, kolaylıkla doğsun inşaallah..

Güzel sözlerin için teşekkürler.. Umarım ismimin anlamını öğrenmişsindir.. Ben yine de yazayım sana, Kuaybe "Küçük Kabe" demek..

Senden ve bebişten güzel haberler ver arada olur mu?

yadigar dedi ki...

s.a. kuaybe.ben ist. yadigar.isminin manası çok güzelmiş.seni daha önceki sitenden de takip ediyodum.ama orası şifrelendi.şimdi burdan yusufun hastalığını örendim geçmiş olsun.bende yeğenimin bebeğine bakıyorum.oda bu aralar çok hasta,suçlu da dişlerimiz.aynen senin gibi bizim dr. uzak ama bırakamıyoruz.çünkü çok iyi dr.yusufcuk büyüdümü?önceden resimlerden görüyodum.şimdi göremiyoruz malesef:( Allah'a emanetsiniz...

iremmm dedi ki...

huzur MUSTAFA AKBAK :))


söylemistim,yine soyluyorum...

siyap dedi ki...

mrb Kuaybe,siteni tesadüfen gördüm.yazıların çok hoş,bu arada geçmiş olsun yusufçuk en kısa zamanda iyileşir inşallah.benimde kızım için açtığım yeni bir site var bizde bekleriz mutlu günler...
http://tatlipamus.blogspot.com

elif tepe dedi ki...

sevgili Kuaybe, benzer şeyleri yaşadım ama sana şunu söyleyebilirim, doktorunu değiştirmeye karar verirsen, çok rahatlıkla Yusufçuk'un tüm tıbbi kayıtlarını alabilirsin, böyle bir şansın var. ve yeni başladığın doktora bunları teslim ettiğinde zaten Yusuf'u tanımış olacak.. o güne kadar ne yapılmışsa,hangi ilaçlar kullanılmışsa,değerleri nasıl..vb. tüm bilgilere hakim olacak .. yani sorun yok.. Gebze'ye gitmek kolaysa senin için sana gözüm kapalı tavsiye edebileceğim harika bir doktor var..H.Ebru Gözer..

sevgiler..

muko dedi ki...

Çok geçmiş olsun Yusuf'çuğa

tek doktorunun olması tabikide çok güzel ama uzak olması iyi değil snein açından neler çektiğinden belli
bence yakınlarda iyi bir doktor araştırmasına gir bir an evvel
naçizane
sevgiler efemm yusufçuğa kocamn bir öpücükk