14 Kasım 2008 Cuma

Önemli birgün bugün..
Önemli bir sürecin başlangıç günü..


"Hayırlı olması"nı dileyerek kişisel tarihimize not düşüyorum..

( Tamam tamam, bir amacım da yine sizden dua istemek :P )


....................



Ülker firmasını ve Metro reklamını çeken acensi buradan şiddetle kınıyorum :P

Sayelerinde evde, "Mekyoooooo" diyerek karnımıza karnımıza yumruk vuran bir bebiş ortaya çıktı!! Biz "şişirmiyoruz abdominalleri" ama yumruklardan nasibimizi alıyoruz ne hikmetse :P

Bizdeki enerji "geliyorum" diyor anlayacağınız :))


...................




Babaannemiz dün gitti, aşağıdaki fotoğraflar hatıra kaldı geriye.. Onun her gelişinde açılışını yaptığımız "hamur günleri" hatıraları :))






.....................



Günlerdir oldukça kalabalık bir grup şeklinde uyuyoruz geceleri :P Yusufcuk, ben, bebeğimiz Durmuş, bir küçük polis arabası ve kepçe!! Bazen helikopter alıyor kepçenin yerini bazen de ayıcıklı pantuflar yerini alıyor yatakta.. Gece bir de uyanıp oramıza buramıza batmasın diye o oyuncakları topluyorum yastıkların arasından!!

Uyandıkça ilk sorduğu şey, o gece hangi oyuncakla uyuduysa o oluyor Yusufcuğun.. Off, bari yumuşak, peluş birşeye alışsa.. Yımışak yımışak uyurduk :P



..................



Yusufcuğun,


-Bi dağka annee..
-Bakçana anne..
-Teteptüy edeyim anne..
-Doğdüm, nemicem anne..
-Elimi lil anne..
-Elimi ğika anne..
-Hottatay anne..
-İze didiyom anne..
-Titabını biyak anne..
-Ağhay Ağyah annee..
-Oğmaş anne..
-Sazece bitağne anne..
-Ben toğkiyom anne..
-Bak boğle yağpiyom anne..
-Tendim yapicam anne..
-Yazaziiin!! Babam deldi anne..

ifadelerine çooook ama çoook gülüyorum bugünlerde..



....................



Çocuklu bir kadın için -özellikle de tamamlaması gereken bir sayfa sayısı ve hazırlaması gereken bir sunum varsa- kitap okumanın ne büyük bir lüks olduğunu farkediyorum bugünlerde.. Kayınvalidem varken yine iyiymiş, dün on sayfayı bile bulmadı okuyabildiğim :((


Hazır fırsat varken şimdi, ben kitap okumaya gidiyorum..



Haftasonunuz harika geçsin!!!

15 yorum:

firdevs dedi ki...

bayan kizem :) insani meraktan catlatacaksin . nedir bu baslangic sureci anlamadim gitti :p

yusufcuk pek tatli konusuyor :) yani birde konustugunu duysak tam olacak :p

KelebekGibi dedi ki...

BU cocugun konusmalarina bayiliyorum güle güle okuyorum :) Aynisindan bendede varya hani evde ,yani böyle konusan cinsinden:D
Isirmamak icin kendimi isiriyorum bende evde:D
Maasallah Yusuf'a :)
Yatarken yanina aldiklarida bayagi sert seylermis hee, insallah yumusak sevecegi bir oyuncaga alisir:)

zehra dedi ki...

yerım ben onun yarım yamalak cumlelerını cok seker masallah ayrıca hamur acmakda pek yakısmıs bebıse

Adsız dedi ki...

Yusufçuğun kelimeleri beni benden aldı, canım benim:)

Börek neliydi Kuaybecim, çok güzel gözüküyor afiyet olsun.

Öpüyorum. İyi çalışmalar ve bereketli günler diliyorum.

yastuf dedi ki...

Ne tatlidir onunsimdi o yarim,yarim konusmalari tatli yusufcuk:-)

Ay bende merak ettim bu sureci,yoksa tahmin ettigim seymi acep?

SenaBera dedi ki...

Dualarımdasın canım!!

Bayıldım o tatliş konuşmalara bayıldım, maşAllah barekAllah...:)

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Hakikaten neler oluyor meraktayız?

Herneyse hayırlısını diliyorum Rabbimden senin için.

O yufka açan elleri öpüyorum.

Ayşe dedi ki...

Dualarimdasin canim arkadasim...

Yusufcugun hamur acan o tomtilik ellerinden oper ve o ellerden cikan bazlamalari buyuk bir istahla yerim ben ;)

bir de insaallah bizim ilk Ankara ya da sizin ilk Istanbul ziyaretinizde yusuf u canli canli duymak ve sIkistirarak ve severek konusmalarini dinlemek istiyorum...

Adsız dedi ki...

Dularımız seninle çatlatma adamı nedir ya Yusuf'da kocaman oldu resmen gözümüzün önünde büyüdü ya maşallah laflara bak sen ya

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ser verip sir vermeyen Kuaybe!!! Ama ben Kanada, Firdevs bacim da Fransa istihbarat birimlerini devreye soktuk mu, buluruz o cok gizli sirri evelallah:))

O gozlemeci ciraginin becerikli ellerini yerim bu arada:)

Minel dedi ki...

Gözlemeler çok güzel görünüyor,canım nasıl istedi anlatamam:(:(:(

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Yusufcuk'u saklandığı yerde gördüm :) Sobe, sobe, sobe ...

Güneşli Günler dedi ki...

Kuaybecim meraktayım. Hayırdır inşaallah. Yusuf'a maşallah, çok tatlı.

AYSUN dedi ki...

Eee süreç yoksa yurtdışı mı? Ne zaman? Hayırlısı olsun...

Adsız dedi ki...

ölür insan buna yahu :) ne tatlılık ne cimcimlik yarabbi :D