13 Mayıs 2007 Pazar

Geçen sene bu hafta ilk anneler günümü kutlamıştım içimdeki kıpır kıpır "küçük can"la..
Daha onu kucağıma almamış olsam da bana yüklediği o en güzel vasıfla, "anne" olmakla gurur duymuş, Allah'a defalarca şükretmiştim..
Henüz yirmi haftalıktı o zaman..

Bugün oğlum neredeyse sekiz aylık olmak üzere..Ve ben yeni bir anneler günü daha yaşıyorum.. Geçen seneki heyecanım bambaşkaydı ama bu sene tarif edilmez bir mutluluk var içimde.. Kucağımda hayatımın en değerli varlığıyla "anne" olmanın tadını çıkarıyorum.. Ve içimden, bu tadı yaşamak isteyen herkesin kucağının bir an önce dolması için dua ediyorum..

Anne olmak bambaşka birşey..
Hayatım, hayata bakış açım, önemsediklerim, hayallerim, hatta fıtratım bile değişti meleğim doğunca.. O kadar güzelleştirdi ki hayatımı, "Bu kadar güzel birşeyse anne olmak ben niye bunca sene beklemişim ki?" der oldum..

Canım meleğim, annen olduğum için çok mutluyum..

Ve artık en büyük hayalim, "Anneley günün kutyu oyşun annecim" diyen sesinle uyanmak bir Mayıs ayının ikinci Pazar gününde..

............

Tüm annelerin Anneler Günü kutlu olsun..
Annecim, en başta senin..

2 yorum:

iremmm dedi ki...

ANNELER GUNUN KUTLU MUTLU OLSUN KUSUMMMM :)
RABBİM YUSUF PAŞAYLA,OZANLA ÖÜR BOYU ANNELER GUNU KUTLAMAYİ,GUZEL GUNLER GECİRMEYİ NASİP ETSİN İNSALLAH....

ayrıcaa ford KA almak gibi bir gaflette bulunma sakin..ben polo aldim,sende al :)
opel corsalar da muthis..bana mail adresini tekrar verirsen ben sana ayrintili bir 2.el galerisi anlaticam.tanidigimiz bir yer var..onunla ilgili ;)
öpüldüünnn..

Rana Eslem GULMEZ dedi ki...

ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN CANIM SENDE BENIM GIBI HEYECANLI GECIRMISSIN NEDE OLSA ILK ANNELER GUNUMUZ))RABBIM EVLATLARIMIZLA MUTLU YUVAMIZLA NICE NICE ANNELER GUNU GECIRMEYI NASIP ETSIN