22 Mayıs 2007 Salı

Güzel şeyler yazmak için açtım bilgisayarı aslında..
Ama televizyonu da açmıştım aynı anda..
Ulus'ta, Anafartalar çarşısında meydana gelen patlamanın ilk görüntüleri girdi bir anda yayına..
Dondum kaldım..
Çok değil daha bir hafta-on gün önce dakikalarca içinde dolaştığımız, meleğime salıncak aldığımız çarşı tam bir savaş alanı gibiydi.. Yerlere saçılmış yaralı ve ölüler, gri bir toz bulutu ve cam yığını arasında iç acıtan bir görüntü..
Dehşet içindeyim..
Bu ne Allah'ım?..
En kalabalık saatte, iş çıkışı, en kalabalık çarşıda, otobüs durağında.. Üstelik de bir katı sadece çocuk mağazalarından oluşan bir çarşıda..
Bunu yapanlar insan olamaz.. Olmamalı.. İnsan dememeliyiz onlara..
Ne hale geldi dünya Allah'ım..
Nasıl bir geleceğe büyütüyoruz meleklerimizi..
Lütfen bize yardım et Allah'ım.. Selamet ver insanlığa..
Bu canileri sana havale ediyorum Allah'ım..
Sana havale ediyorum..
"Ya orada olsaydık!" düşüncesi kemiriyor beynimi, daha da dehşete düşüyorum..
Yavrum ve tüm sevdiklerim Sana emanet Allah'ım..
Sen koru bizi bu "karanlık" dünyada..

9 yorum:

AsYa dedi ki...

:(

Ayşe dedi ki...

:( diyecek bişey bulamıyorum, nedir bu yaşananlar, nereye götürülmek isteniyoruz böyle...bende senin gibi dualar edip amiiin diyebiliyorum sadece..

olayın kısa zaman önce gittiğiniz bir yerde olmasıda çok derinden etkilemiş seni... Yaklaşık iki hafta öncede burada bir pazar yerinde patlama olmuştu ama bugün ben pazara gitmek zorunda kaldım, yani insan kendini eve kapatamıyor yada kısıtlayamıyor, hem yapsa da nereye kadar... duadan başka yapabileceğimiz bişey yok sanırım... zaten dua değil mi herşeyin ilacı...

arzu dedi ki...

canim benim, bir hafta 10 gun once icinde dolastigimiz yer cumlesini okuyunca yaslar resmen gozlerime hucum etti, esim yanimdaydi hemen ona soyledim, inanabiliyormusun bir hafta-10 gun sonra yani bugun orda olsalar belki hayatta olmayacaklardi!!!dusuncesi bile cooook urkutucu!!!hayat oyle kisa ve ansizin bitebiliyorki hic kimse nerde ve nezaman bilemiyor, iste bir hain cikiyor boyle patlatiyor bombayi ne yurekler, ne haneler yakiyor, ve kac yuregin icinde bir korku ve istirap birakiyor...

Kuaybe dedi ki...

Asyacım haklısın.. sadece :( geliyor insanın içinden.. Allah yavrularımızı, sevdiklerimizi korusun bu canilerden..

Hoşgeldin Ayşecim..
Dediğin gibi kısa bir süre önce orada olmak çok etkiledi beni.. orada kucağımda Yusufla dükkan dükkan dolaştım geçen haftasonu.. bu hafta gördüğüm manzaraya bak..

Dua ediyoruz.. başka çare yok.. Allah insaf ve iz'an versin bu düşüncede olan insanlara.. Hepsini "Kahhar" ismine havale ediyorum O'nun..

Rana Eslem GULMEZ dedi ki...

rabbim kotu insanlarin serrinden tum mu'minleri korusun dua dan baska bir sey yapamiyoruz(((

ANNELOG dedi ki...

:((İnsan olamazlar gerçekten, yine de asıl onlara bunu yaptıranlar insan olamazlar kesinlikle!

Minik Patikler dedi ki...

Allah korusun canim ya..


bu arada word vertificationda sonu dua olan bir harf dizisi cikti bana ne hos :)

yastuf dedi ki...

Olanlar karsisinda soylenecek bir kelime bulmak zor. Allah boyle insanlari islah etsin yada islah olmayacaklarsa gazabina ugratsin ins...Rabbim boyle insanlarin serrinden cumlemizi korusun 10 gun once orda olmanizi okuyunca sok oldum rabbim korumus ama yapilacak bisede yok ona emanetiz basimia neler gelicegini ve gittigimiz yerlerde bizi bekleyen olaylari bilmiyoruz Rabbim son koru bizi sana emanetiz sevgiyle.

Kuaybe dedi ki...

Arzucum sağol canım..
Ben diğer yorumlara cevap yazarken senin yorumun gelmiş.. O yüzden görmedim kusura bakma..

Ben de o gün çok ağladım :(( ertesi gün de ağladım hatta.. haberi izlerken gözümün önüne ne sahneler geldi anlatamam.. insan en kötü şeyleri düşünüor böyle durumlarda.. Ne diyeyim, Allah ölenlerin ailelerine, sevenlerine sabır versin.. Dayanmak çok zor..

Eminecim, "amin" diyorum duana.. Allah şerlilerin şerlerinden korusun hepimizi..

Haklısın annelogcum.. Yapanlar da yaptıranlar da hatta bunu alkışlayanlar da.. hiçbiri insan olamaz..

Amin MP'cim..
Bu arada neymiş o dua çok merak ettim..

Hoşgeldin Tuanacım..
Dediğin gibi, hayat pamuk ipliğine bağlı aslında.. Ecel nerede gizli, ne zaman çıkacak karşımıza hiç bilmiyoruz.. Allah hayırlı uzun ömür versin, kötü insanların hainliklerinden de korusun bizi ve yavrularımızı..