24 Temmuz 2007 Salı

Şu anda kendimle küsüm, konuşmuyorum..


Ben çok kötü bir anneyim, hem de çok..

Tamam bütün gece istisnasız her saat başı hatta iki kere yarımşar saat arayla uyanmış, beyni sulanmış bir halde olabilirim.. Yusufcuk saat 5:30'da uyanıp 6:15'e kadar huzursuz huzursuz kıvranmış ve beni çok bunaltmış olabilir.. Daha sonra kaksını yapıp bütün kıyafetlerini batırmış ve giyinmemek için ağlamış, kurtcuk gibi kıvranmış olabilir.. Tam "Artık rahatladı, uyur.." derken defalarca süren gergin bir salıncak-emme döngüsü yaşamış olabiliriz.. Mızmızlandıkça daha çok bunalmış, tahammülümü tüketmiş olabilirim ama yine de oğluma bağırmamalıydım.. Bağırmamalıydım...



Kendimden nefret ediyorum..

Hele de Yusufcuk sabah gazı falan da yokken içini çeke çeke ağladığından beri.. Ona bağırdıktan sonra uyuduğu için içlendi demek ki.. Uykusunda ağladı yavrum benim.. Uyandırınca da masum masum baktı yüzüme boncuk gözleriyle.. İçimi eritti..



Özür dilerim annecim, özür dilerim meleğim..

Lütfen beni affet..

Lütfen..

9 yorum:

feyza dedi ki...

Canım yaaa kıyamam olur bazen istisna durumlar önemli olan sonrasında barışabilmek eğer Yusuf cuk küs değilse uyandığı zaman hiç bişey olmamış gibi gülümseyeceğine inanıyorum üzme kendini annesi:))

mucizenin annesi dedi ki...

üzme kendini..sende bi insansın ve hata yapabilirsin..hem eminim paşam annesini affedecekdir hemencecik :))

Ayşe dedi ki...

Kuaybeciğim, neden böyle kızıyorsun ki kendine..yapma lütfen..hepimiz bir insanız ve bizimde tahammüllerimizin tükendiği an gelebiliyor..evet insan kendini çok kötü hissediyor fakat olabiliyor işte...bak gör başbaşa geçireceğiniz kaliteli birkaç dakika bile yusufçuğun içten ve sevgi dolu gülümsemesini sana vermesine yetecek ve herşey bitecek;)

Sahi bu gece neden huzursuzdu ki Yusufcuk?

TUANA BERRA' nin annecigi ... dedi ki...

uzma kendini Kuaybe cim hic annelere kusulurmu,o uyaninca tatli tatli gulucektir sana dayanamaz.Sevgiler.

sumuklubocek dedi ki...

Kuaybecigim; seni cok cok cok iyi anliyorum. Ancak insanlik hali bir sabrin sonun da boye patlayabiliyor. Olmamaliydi diyorum ben de ama oluyor.
Cok kucukler, cok duygusallar; bunu dusununce daha da uzuluyorsun ama uzulme, arada istemesek de olabiliyor iste...
sen bir saril, gul ona unutur o annesi, bu kucukluk halinin guzel yani o; bir o kadar da affedici oluyorlar :)

hayalperisi dedi ki...

canim ya seni anliyorum bazen bende uffffff diyorum ama sonra seninki gibi icim aciyor ama allahtan benim kiz pek alingan degil hemen gülüyor ama yinede sen bana sor

bu arada evlilik yildönüm kutlu olsun insallah bir ömür hep beraber olursunuz

birde alttaki resimde gördüm yusufumun ayaklari masaallah pek ii sanirim ilerde uzun boylu olacak ;)

AYSUN dedi ki...

Offf kuaeybe:( Ben de bu sabaha karşı bağırdım berke:( Aynı duygular içindeyim... Ve sabah uyuyordu evden çıkarken bana bakışını göremedim:( İnşallah akşam beni gülerek karşılar yavrucağım... Ama biz de hata yapabiliriz değil mi?? Bizim de bir tahammül sınırımız var:( Hele bu sıcaklarda....

Kuaybe dedi ki...

Dikkat dikkat.. Yusufcuk annesiyle barıştı hatta işi abartıp onu tek dişiyle ısırdı bile :))

Yorumlarınız ve desteğiniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar.. Bir kere daha anladım ki anne olduysam eğer, daha sabırlı daha tahammüllü ve daha düşünceli olmalıyım.. Yoksa çok üzerim minik emanetimi.. Allah hepimize kolaylık ve sabır versin, güzellikle büyütelim yavrularımızı inşaallah..

Hepinize tekrar teşekkürler..

sayezar dedi ki...

Bir sen değilsin hata yapan, demek içini rahatlatmaz biliyorum ama annelerle çocukların iletişimi bazen çok zorlaşabiliyor.
Benim de sabrım tükeniyor bazen, benzer şeyler yaşıyoruz. Kızım Yusuftan epeyce büyük olduğundan, sonrasında konuşma şansımız oluyor bizim. Ben ağlıyorum, o ağlıyor, ağlama anneciğim diyor, ben de sen ağlama kuzucuğum diyorum. Sen ağlamazsan ben de ağlamam annemm, diyor. Karşılıklı özür dilemeler, kucaklaşmalar. Tatlıya bağlıyoruz sununda. Allah böyle durumları sık sık yaşatmasın hiç bir ebeveyne