27 Temmuz 2009 Pazartesi

Sayın okur..
Blog yazarın yeni sayfa kurallarını açıklıyor, dikkatine :P

Bundan sonra sayfada sadece bir yazı görünüyor olacak ve yenisi eklendiğinde eski yazı hemen arşive kaldırılacaktır, bilginize.. Ondan sonra, "Ben görmedim.. Aaa okuyamamışım.. Tekrar ekler misin?" demek yok.. En azından bir süre böyle devam edecek..

Niye mi?
Ne demiş atalarımız, "Yapıyorsam sebebi çok.." :P

Yeni yazı eklediğimi nereden mi bileceksiniz?
Eee, "izleme" diye birşey var :P


Artııı.. En önemli kuralımız da cevaplayamadığım yorumlar olduğunda kırılmaca gücenmece yok.. Yaz döneminde hazır dersler ve işler hafiflemişken blogcuğuma yeniden el atmaya karar verdim ama her ne kadar bir yazıyı güzelleştirenin, yazara daha çok yazma hevesi verenin yorumlar olduğunu bilsem de sadece yazı yazacak kadar vaktim olduğunda elbette yorumlara dönemeyebilirim.. Beni lütfen mazur görünüz, desteğinizi eksik etmeyiniz..

Hadi hayırlı uğurlu olsun vatana millete..
Kesiyorum kurdelayı.. Kestiiiimmmmmmmmmm :))

7 yorum:

Esra dedi ki...

canım blogla ilgili birşey mi geldi başına?bu tedbirler onun için mi merak ettim de..
bir de abd işi noldu onu da merak etmiştim:)
ben de çok meraklıyım dimi ama:P
Yusufcuğa koca bir masaallah,okumayalı baya konuşmasını ilerletmiş görünüyor..

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

şakşak şak şak (alkışsız açılış olmaz)devletimize milletimize ve blog camiamıza hayırlı uğrulu olsun.Çok özlemiştik sizleri.Yazılarını bir çırpıda okudum valla ohh bee:)))

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

alkışşşşşşşşşşşşşşşşşş!!!!
hayırlı uğurlu olsun :D
yusufcuğun cümlelerine bittim... maşaallah... kocaman oldu, biz göremedik ama nasip napalım :)
bundan sonra umarım daha çok yazı gelir :) nasıl olsa yaz dönemindeyiz dimi :D

muko dedi ki...

uzun aradan sonra hoşgeldin blogunun hali sade ve çok hoş olmuş güle güle kullanınız efenim:)

Yusuf'cuğun fotoğraflarını göremiyeceğimize üzüldüğümü belirtmeden geçemiyeceğim şifreli halini neden düşünmüyorsun gibi bir soru geliyor aklıma?

Ayrıca blog kurallarına harfiyen uyacağıma kendi adıma söz verir yeni yazılarını okumayı zevkle sürdüreceğimi belirtmek isterim,sevgi ve saygılarımla...

Adsız dedi ki...

cok cok cokkkk ozlemisim..hattaa ozlemisiz mucizemle birlikte...hos geldiniz iyiki geldiniz iyiki varsiniz

Büşra dedi ki...

oşgeldin bea, kuralları okudum, anlaşıldı tamam.
*
daha sık yazmanı umuyorum kendi adıma, ayrıca gidişini erteledin mi, ne oldu ?

Ayça dedi ki...

Seninle herşeye kabul :)
Lütfunda hooooşş kahrında...
Allah yar ve yardımcın olsun.
Bir gün yüzyüze tanışmak dileğiyle