4 Ağustos 2009 Salı

- Ya annecim oturdum kitap okumaya çalışıyorum şurda, neden tepikleyip duruyorsun sırtımı?
- Tepiklemiyooom..
- N'apıyorsun peki?
- Maçaş yapiyom, maçaş..
( Böyle masaj da ancak bizim evde görülür :P )



- Ya niye beni zehiy ediyonuz yaa!!
( Yapmak istediği birşeyi engellediğimizde, niye bunu bana zehir ediyorsunuz anlamında :P )




- Anne bak, bunu veymeşşen seni yemek yapay yeyim, top yapay oynayım..
- !!!!



- Okulumuşda basgekgol oğsağdı ne güşel oynaydım ben..
( Basketbola çok meraklıyız bu aralar, bir gece yanından geçtiğimiz okulun bahçesindeki koca demir potayı söküp eve götürmem için dakikalarca yalvardı bana!! )



- Anna bana gayeta veyşene.. Bala bandiyip bandiyip yicem..
( Bala bandırıp bandırıp galeta yemek en sevdiği şeylerden biri artık )



- Tityiyo bacakyayım, ağyiyooo.. Ova anne, ova luplen..
( Her gece yatmadan önce tekrarlanan diyaloglarımızdan biri.. Gün içindeki o kadar koşmaya, atlamaya, zıplamaya dayanamayan bacaklar gece ağrıyor tabii.. Her gece uyumadan önce ayaklarını, bacaklarını ovuyoruz bir de paşanın.. )



- Bişey oğmaş, kuyuy geçey..
( Üstüne başına ya da evin herhangi bir yerine su dökünce beni yumuşatmak için kullandığı cümle.. )



- Doktoylay iyi insanlaydıy.. Yaydım edeyley çocuklaya.. Koykmuyom ben doktoylaydan.. Gidince söylüyom, doktoy iyne iştemiyom diyom, bu da bana iyne yapmiyo!
( Nasıl motive etmişsem çocuğu.. Durup durup bu telkinleri tekrarlıyor :P )

7 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

ay dillerini sevsinler senin...
aman kuaybecim tehditlere de başlamış :D
e annesi çocuk koşuyo yoruluyo tüm günün yorgunlugu var ovcen tabi ayaklarını... hem bak o da sana masaj yapıyomuş :D

gunlukcugum dedi ki...

her cumlesi cok tatli masaallah barekallah..

Adsız dedi ki...

eheuhehe gülmekten öldüm hele zehiy etme meselesi çok süper.Nasıl bilmiş bişey bu çocuk yahu :D Allah hayırlı işlerde kullanmayı nasip etsin.

muko dedi ki...

tüm diyalolar çok tatlı maşallah,

ama basket potasında koptum resmen:)))

Anne ve Bebisi dedi ki...

Alllahhiiimmm yerim o bal agzi :) Zehir etmeyin bakim cocugaa aaa :))

Dunun yemek yemeyen cocugu bugun galetalari bala bandira bandira yiyor haa :) Masallah :D

Kuaybe dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar.. Bakıyorum da bu diyaloglardan derlemeler hoşunuza gidiyor.. Yazayım bari sık sık :))

Rumeysa dedi ki...

burası ne kadar güzel, huzurlu bir Dünya..:) çok sevdim burayı..ayyyyy ben okudum güldüm kardeşlerime okudum sonra hep beraber tekrar kırıldık gülmekten..:) MAŞALLAAHHHHH!!;)

sevgiler....;)