11 Nisan 2008 Cuma

Dua eden herkese çoooooook teşekkürler diyerek başlayalım önce..

Yusufcuk biraz daha iyi.. En azından solunum problemi kalmadı.. Hala çok derinden öksürse ve bu benim içimi acıtsa da afacanlık performansı yerine gelmeye başladı.. Bu sanırım iyileştiğine işaret :)) Ama hala buluşmaya gidip gitmeme konusunda kararsızım.. Diğer bebeklere bulaşma ihtimali var mı acaba? Beni tek düşündüren mesele bu..

Ayrıca ben de tam anlamıyla facia durumdayım.. Zaten ağır alerjik bir bünyeye sahip olan ben, henüz polen ve ot-böcek meselesini halledememişken bir de kedi sebebiyle darbe yedim :P Hayvandan köşe bucak kaçsam ve aynı odada bile durmasam da o tüyler bana yapacağını yapıyor her gelişte.. Önceden kullandığım alerji ilacını da şimdi emzirdiğim için içemiyorum.. Silmekten kenarları aşınan ve kızaran burnum cayır cayır yanıyor! Genzim ve kulaklarım kaşınıyor.. Gözlerim yaşarıp duruyor! Dün gece hiç uyumadım.. Yusufcuk öksürdükçe uyandı ve uyandıkça emdi.. O uyuduğu sırada da ben hapşırık krizimi atlatmakla meşguldüm! ( Ard arda 20-30 kere hapşırma kapasitesi olan bir insan tanıdınız mı hiç :P ) Yusufcuk hastaneye yattığında dudağımda çıkan kocaman uçuk da buna eklenince.. Ara ara ağlama isteği geliyor içime!

İnşaallah Yusufcuk yarın daha iyi olur ve ben de biraz normalleşirim :P
Doktoru arayıp bulaşma meselesini soracağım ve bir sakınca yoksa otobüste uyuya uyuya Üsküdar'a gitmeye düşünüyorum Yusufcukla.. Sevgili Sühendan bir haftadır hazırlık yapıyor bizi ağırlamak için, eminim..

6 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Cok sukur, cok sukur !

Himm, simdi de hep beraber Yusufcugun annesi icin dua ediyoruz hanimlar :) Haydi buyrun hep beraber :))

Adsız dedi ki...

Iyiye gitmesine sevindim! Insallah dahada cok iyi olur en kisa zamanda!
Bulusma konusunda ben olsamda senin gibi düsünürdüm yani, bulasici olmaz gibime geliyor ama,sormakta iyi fikir dedigin gibi.
Sevgiyle

muko dedi ki...

çok geçmiş olsun Kuybe hem sana hem yusufçuğa,rabbim daha kötü hastalıklardan muhafaza eylesin..

Adsız dedi ki...

Gecmis olsun,buyurken ara sira bizi uzuyorlar :)
alerjin icinde kolayliklar diliyorum en kotu donemi malesef :)

AycA dedi ki...

Kuaybecim çok büyük geçmiş olsun.. altakik postu okurken benim nefesim tıkandı:( çok üzüldüm.. umarım iyice geçmiştir?? alerji mi peki ? ben mi göremedim ne olduğunu ??

annesininoglusu dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun diyerek
selam diyorum...