2 Nisan 2008 Çarşamba

Sayfayı taşıdım, değiştirdim değiştirmesine de zamanlamam yanlış olmuş anlaşılan!

Daha önceden haberim olmayan bir planın azizliğine uğradım.. Ben sayfayı düzenleme, arşivi taşıma, yeni bölümler ekleme düşüncesindeyken bunun ancak iki hafta içinde olabileceğini öğrendim..

Sebebini yazmadan önce, özetle haftasonumuz..



Neşeli ayaklar..

Daha doğrusu annesini neşelendiren ayaklar :))





Sabaha karşı yanımdan firar ederek, komidinin üzerinde uyumayı tercih eden Yusufcuk..




Yatakodasında, yatakla ayna arasındaki ufacık aralıkta oynamaya bayılan Yusufcuk ve levazımatı :))




Kamera çantasına doldurulmuş makarnalar..




Annesinin ona alıp kendi boyunda biryere astığı aslanlı aynaya bayılan Yusufcuk..
Bu sevgiyi karşılıksız bırakmayan küçük aslan :P

Yoksa Yusufcuk onunla konuşurken niye çığlık atıp dursun di mi?
Duyuyor çocuk birşeyler :))




Veee..
Üç gündür bayıla bayıla yediğimiz pilavımız..





Hayır hayır.. Üç gündür aynı pilavı yemiyoruz.. Her defasında yeniden pişiriyorum :))


Bu hafta piknik maceramız yok, ne acaip di mi :P

Babişin sınavları başlıyor haftaya ve bu haftasonunu kitapları arasında geçirdi maalesef.. Biz de Yusufcukla kendi halimizde takıldık.. Arada ufak yürüyüş ve alışverişlere gittik..


Cumartesi akşamı, benim canım fena halde Özbek pilavı, sebzeli pilav vb. birşey isteyince buzdolabında ufak bir araştırmaya giriştim.. Şükür ki havuç vardı.. Yeşillik de vardı.. Malzeme olduğunu görünce başladım uydurmaya :))


Önce, ikindide tavuk kızarttığım yağda, rendelediğim havuçları kavurdum. İçine sarmısak ekledim ve iyice pişirdim.. Yıkayıp süzdüğüm pirinçleri de atmıştım ki Ozan geldi.. "Kuş üzümü olsaydı çok yakışırdı bunun içine .." dedi. Evde kuşüzümü yoktu ama kuru üzümümüz vardı.. Denemekten zarar gelmez diyerek onu da ekledim :)) Suyunu koyduktan sonra kıydığım dereotlarını da ilave edip pişirdim..


Ozan bir kaşık aldı, iki, üç, dört.. derken baktım yemekten konuşmaya fırsat bulamıyor, ben de giriştim :)) Çok harika olmuştu cidden.. Farklı tatları denemeyi severim ben.. Uydurmayı da severim.. Hepsi başarılı olmasa da, bu pilavı "başarılılar" listeme ekledim..


Fotoğrafını koyduğum, bu akşam pişirdiğim son pilav.. Bugün et de ekledim içine ve et suyuyla pişirdim.. Yine harika oldu.. Tarifimi Özbek Çadırı'na satmayı düşünüyorum :P
Yusufcuk başta yemeye hevesli görünmedi ama sonra "Üdüüü" diye içindeki üzümleri göstere göstere yedi miniğim.. Eh, ben daha ne isterim?




..................



Gelelim sayfanın neden azizliğe uğradığına..


Yarın yapmam gereken çooooook şey var..
İki makine çamaşır yıkamam lazım..
Küçük "ütü dağı"mı eritmem lazım..
Evi baştan aşağı temzilemem lazım..
Hediyeliklerimi ayarlamam lazım..


Vee..
Bavulumuzu hazırlamaya başlamam lazım..


Çünküüüü...
Bu haftasonu İstanbul'da olacağız inşaallah :))


Şimdilik bana müsade..
İşler beni bekler..


Bu aralar, yazı ekleme aralığım uzayabilir, sizleri tıklama sıklığım azalabilir.. Mazur görünüz efendim.. Annem, babam, kardeşim.. Üsküdar, Eminönü, Kapalıçarşı.. Denize karşı bir çay keyfi, belki sahilde ufak bir piknik.. Beni bekler hepsi.. Bir haftaya sığdırmam lazım :))


Dönüşte görüşürüz..

Herkese sevgiler..

10 yorum:

iremmm dedi ki...

hayırlı olsun sekerım...ee noldu şimdi minik melek sayfası olmıycak mı..yoksaona da ayrıca bakıcakmıyız..ee dıger noldu,onu acmıycakmiyizzz..??

neler oluyoooo kuaybeeee biri seni durdursuuuunnn:)

istanbulda benim icinde gez yavrummm ;)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Valla kuaybeciğim nasıl mutlu ettin beni sana bunu kelimelerle anlatamam.Nasıl özlemişim yusufçuğu resimlerini görünce daha iyi anladım.Hani bir reklamda ohhhh beee diyor ya aynen onu yaptım sayfanı kurcalarken:)İstanbula gelmene sevindim inşallah birgün bizlerle de tanışman nasip olur.Eminönüne sana balık ekmek önerebilirim:)yeni yemiş biri olarak.Yerim ben o kuzucuğun minik pıtırcıklarını:)Hayırlı yolculuklar

firdevs dedi ki...

tekrar yusufu gormek cok guzel :))

pilavini deniycigim :) 3 gun ust uste yediginize gore vardir bir hikmeti :p

donmenizi sabirla bekliycigim :))

mummy dedi ki...

Hayırlı olsun yeni sayfan pek hoş olmuş..İnşallah Yusufçuğun güzel haberlerini okuyalım buradan..Bu arada İstanbul'a geliyomuşsunuz Ankaranın havasından da getirin buralara azıcık hasret giderelim..
İyi gezmeler...Sağlıcakla..

Adsız dedi ki...

Selamlar,
Hayirli ugurlu olsuna geldim.
Insallah hep güzel paylasimlar olur.
Yazilarin cok hos ve akici oluyor, insan gülümseyerek okuyor.
Pilav ilgimi cekti bende pilav seven biri olarak bunu denesem iyi olur, kizimda üzüm seviyor belki daha cok pilav yer üzümle. Eline saglik.
Sevgiler

New York'tan dedi ki...

Kuaybe'cim tesekkur ederim ziyaretin icin,cok incesin :))
Sana iyi tatiller, guzel vakit gecirmen dilegiyle, optum oglusunu
Seyma

Ayça dedi ki...

Allahım ne iştah açıcı bir pilav ne tatlı bir çocuk ve ne tatlı dilli bir anne bu böyle :))
Alah ağız tadınızı bozmasın

muko dedi ki...

ohh bee diyenlerdenim bende
özlemişim yusufcuğu çok sevindim gördüğüme
pilavda harika görünüyor

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sevgili Kuaybe,

Umarim olayin ilk sokuyla yaptigim "nayir, nolamaz" yorumuna kirilmamissindir. Senin blogunu benim icin farkli ve ozel kilan, okuyanin damaginda hikaye tadi birakan yazilar ve sayfa duzeninin insana dinginlik veren duruluguydu. O duruluk sayesinde butun hikayeler okuyanin zihninde tum sahiciligiyle canlaniyor, resimsiz bir sayfa birden resimler gecidine donusuyordu. Umarim meramimi anlatabilmis ve kendimi affettirebilmisimdir.

Yusuf'cugu o melek alnindan opuyor, size cok guzel bir hafta diliyorum Istanbul'da. Firsatin olursa, Dolmabahce Sarayi'nin cay bahcesinde benim yerime de demli bir cay iciver emi :)

Sevgiler,
Ayse Sule

SenaBera dedi ki...

Çok güzel olmuş canım bura, hayırlı olsun....