15 Haziran 2008 Pazar

Babalar günün kutlu olsun babacım..

Vee tabii, senin de babalar günün kutlu olsun Ozanım..
Oğluşun sabredemedi, senden önce atıldı poğaçalarına ama olsun..
Onları sana özel yaptım ben :))




.........................





Ben fotoğraf makinemi yanıma almadan gideceğim birkaç gün biryerlere demiştim ya hani..
Beceremedim tabii.. Ama dün yaptığımız yürüyüş,
makinesiz olmazmış gerçekten..



Bakın sizin için neler topladım :P























Keyif dedikleri, tam da buydu..





Ozan, şu dağın eteğinde görünen küçük evlerden birinde oturmayı çooooook istermiş..
Böylece herzaman dağlara çıkabilir, istediği kadar ot-böcek görebilirmiş..
Ben bu kadar doğa sever bir insan görmedim yaa..


......................



Yusufcuk şu anda babasının ona getirdiği küçük kaplumbağayı, kendi deyimiyle "tababa"yı sevmekle meşgul :)) Nedense korktu, dokunamıyor ama uzaktan eliyle okşama hareketi yaparak "didiğğ" diyor cici kaplumbağaya.. Bugün misafir edip akşama doğaya geri bırakacağız kendisini..




......................




Yusufcum kelimelerini geliştiriyor, yeni kelimeler ekliyor "Yusufca"ya.. Bunlardan birisi "doğduba" mesela.. Dondurma yedikçe, telaffuzunu güzelleştiriyor bakıyorum :))


Manne: mantar
Udah: uçak
Ağç: Ağaç
İdıh: ışık
Vaye: fare
Edan: ezan ( Her ezan okunuşunda elleriyle tekbir getirir gibi yapıp namaz kılınacağını hatırlatıyor bana meleğim.. Maşaallah..)
Hucu: sucuk :))
Dabuh: karpuz


......................



Geçen gün elimi kestim birşey doğrarken.. Yusufcuk da birşey isterken parmağımdan çekiştirince çok acıdı.. Elimi çekip yarayı gösterdim, "Acıyor annecim.." dedim.. "Adıdii.." diye diye parmağımı öptü küçücüğüm defalarca :))


....................




Yusufcuk kollarını kaldırıp kendini gıdıklatmaya bayılıyor :))


Hala başını geriye eğip "kaymaktan" öptürüyor bize :))


Geçen gece uyurken babasının sesinden korktu, ışığı açmam için dakikalarca yalvardı bana :)) En sonunda diğer odaya gitmek zorunda kaldı babamız!!


Sabah bir bez aldı paketten.. İtinayla açtı :)) Pijamalarıyla üstüne oturup kendine bağlamaya çalıştı.. Beceremedi tabii.. Yatıp denedi bir de :)) Yine yapamayınca sinir oldu, çarptı bezi yatağa :)) Gülmekten öldürdü beni..


......................




Dün harika bir kek yaptım, elmalı kayısılı.. Televizyondan almıştım tarifini.. Yusufcuk kocaman bir dilim yedi maşaallah.. Az sonra da elmalı çilekli olarak deneyeceğim, bakalım nasıl olacak? Bir de yine televizyondan alma bir çorba tarifi var ki mutlaka denemelisiniz.. Yazacağım en kısa zamanda inşaallah.. Neredeydi benim makinem bakiim :P


.....................




Son olarak da Ozan'ın geçen hafta çektiği bir fotoğraf var..
Çok ısrar etti de koymam için :))


8 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Basta Ozan kardesimiz olmak uzere, tum cefakar babalarin babalar gununu tebrik ediyorum. Ve bu vesileyle, ezilen, bloglari olmadigi icin emekleri hasir alti edilen babalara birkac tavsiyede bulunmak istiyorum.

Bence babalar, bu ozel gunun birkac pogacayla gecistirilmesine razi olmamalilar. Madem bebek arabalarini, hem de icindeki bebekleriyle birlikte taa kale burclarina kadar siz cikariyorsunuz; madem bu yetmiyormus gibi bir de malum medya kurulusu tarafindan acimasizca goruntuleniyorsunuz, bunun tazminati cok daha agir olmali, cok daha agir! Mesela, paraya pula hic acimadan o semaverlerin en buyugunden 2 tane almali ve donuste sevgili zevcinize tasitmalisiniz. Eve vardiginizda da, eee hanim hadi bir yorgunluk cayi demle de icelim, babalar gunumu kutlayalim demelisiniz. Neyse, bu sene boyle gecti, insaallah bir dahaki seneye degerlendirirsiniz bu acizane tavsiyelerimi:))

Bir tost

Kuaybe dedi ki...

Bak sevgili "tost"um, önceliknen şunu belirtiim, kocacımla aramızı bozamazsın :P Parmaklarıynan beraber yedi o poğaçaları :))

Hem kim demiş ki biz bugünü sadece bir poğaçayla geçiştirdik diye? O fotoğrafta her yer flu da o çay fincanı neden belirgin zannediyorsunuz sevgili tost? O fincan, tee anneler gününde babamıza hediye olarak alınan ve "Daha iyisini asla bulamazdım.." dedirten bir fincan.. Üstünde, "Dünyanın en harika babası" yazmakta :))

Bugünün "Babalar günü" olduğunu bile bilmeyen babamıza, bu hediye ganimet oldu zaten :))

Ezmeyeceğiz, ezilmeyeceğiz vesselam..

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Walla bütün fotolar muhteşem :)

Babalar günü hatrına değil gerçekten eşinin çektiği foto hepsinden güsell:)

Sizi çok seviyorus :)

firdevs dedi ki...

bir tost yazdiklarina aynen katiliyorumm :p

kuaybecim , sen gecen bana yazdigin yorumda kayinvaalidem ya da annem yokken hamurlara ellesmiyorum dimedinmi ? bakiyorum ellesmissin :p bu konuda cok maharetlisinde bizden tariflerinimi kacirtiyon haa !! cik cik cik hic yakistiramadim :p o tarifi enn kisa zamanda su sayfada gormezssem catlarim catlar :))

Kuaybe dedi ki...

Mısır patlağı, demek en güzel fotoğraf Ozanınki haa.. Bi daha fotoğraf çekmicem sizin için işte.. Seni patlamış mısır seni :P

Şaka bir yana, biz de sizi çok seviyorus.. Hele Nazlışın o tombiş yanaklarına bayılıyoruuuuzzz :))


************



Firdevscim aşkolsun.. Ben İfo muyum ki tariflerimi evdeki kasamda saklayayım, eşten dosttan kaçırayım.. Karamelli muhallebimi bilem yazdım sizin için.. Daha ne istiyonuz :P

Bu çok kolay bir poğaça.. Mayalı hamurdan değil.. On dakikada tamamdır herşey.. Acil kahvaltı ve misafirler için birebir.. Yazayım bunu da pekii :))

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

KUAYBE,
Poğaçalar süper görünüyor eline sağlık.
Çektiğin fotolar da öyle ama Ozan Bey galiba biraz daha profesyonel mi ne?
Tarife bendeniizin de çok ihtiyacı var.
Bekliyorum.

ŞimalŞimal dedi ki...

fotolar gerçekten çok güzel. Ellerinize, gönlünüze ve gözlerinize sağlık efem :)

bugün ben hüzünlüyüm. O yüsden kısa kesiyorum efem.

tamam efem...


Selam ve DUA ile...

Kuaybe dedi ki...

Yasemin ben daha profesyonelim :P Bakma sen o poza, kırk yılın başında bir fotoğraf çekti, o da harika olmuş, tüh :P

Tarif gelecek gelecek.. Bekleyinis lütfen :))


***********


Aysuncum damladım hemen sayfana, ben de hüzünlendim.. Allah rahmet eylesin babacığına.. Ahirette, ebedi güzelliklerde buluşun inşaallah canım..

:((