22 Mayıs 2008 Perşembe

Çok kısa yazmak zorundayım maalesef çünkü henüz hastane çantamız bile tam olarak hazır değil..

Bugünkü kontrolün ardından yarın sabah saat sekizde Yusufcuğu operasyona alacaklarını söyledi doktor.. Operasyon dediğime bakmayın, onun deyimiyle konuştum işte.. Yarın sabah sünnet için hastanedeyiz yani..

Çok ama çok dua istiyorum sizden..

Ve belki çok garip gelecek ama yarın sabahtan çok bu geceden korkuyorum.. Sünnet genel anestezi ile yapılacağından, yaklaşık 7-8 saatlik bir açlık gerekiyor ve gece hiçbirşey yiyip içmemesi lazım Yusufcuğun.. Doktora emdiğini ve emmeden de asla uyumadığını söylediğimde "En geç gece birde emzirebilirsin ama ondan sonra asla.." dedi!! Uyumaması hatta bütün gece ağlaması bile problem değil benim için ama operasyona bitkin girmesini istemiyorum.. İnşaallah korktuğum gibi olmaz ve saat birde emzirdikten sonra ayağımda sallayarak uyutabilirim uyandığında.. En kötü ihtümalle de çarşafla sallayarak..

Ozan hala "Gel inat etme, vazgeçelim şu işten.." demekte bana..
Tüm sorumluluk bana ait yani.. Bu da ezici bir durum.. Rahat hissetmiyorum kendimi!!

Off.. Hayırla bitse de "Oldu da bitti, maşaallah" desem ben de..

8 yorum:

firdevs dedi ki...

Kuaybe canim dualarim sen ve yusufcukla.. muhammed'de bu kis sunnet olmustu .. ama oglumun yasi buyuktu emzirme derdim yoktu :) sira kucuk minnosta :p ama kiyamiyorum :p

rabbim kolay etsin insaallah hayirli haberlerini bekliyorum :)

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Kuaybe'cim;
Insallah problemsiz bir gece ve saglikli bir sunnet operasyonu yasarsiniz. Ben herseyin olumlu gececegine inaniyorum. Dualarimiz seninle, Allah yardimciniz olsun ve simdiden cok cok gecmis olsun...
Saglicakla,

muko dedi ki...

inşş rahat bir gecede geçirmiştir yusufcuk,şu sattlerdeyse perasyon devam ediyor sanırım,rabbim tez zamnda şifasını versin inşşş,da şöylee sende bir rahatlaaaa..

meleklerim ve ben dedi ki...

Kuaybecim Allah yardımcın olsun canım.Güzel haberlerini bekliyoruz.Yusufçuk inşallah pek fazla zorlanmadan atlatır.Dualarımız seninle ve tatlı Yusufçukla.Öpüyorum.Sevgilerimle.

iremmm dedi ki...

hersey cok güzel olucak...sakin korkma arkadasim..Rabbim hayirlisini versin...ikinizi de cok öpüyorum :)

bak ben simdiden söyluyorum''oldu da bitti Maşallah benim paşamaaaa' :)))

ariycam seni ;)

Adsız dedi ki...

Rabbim yâr ve yardımcınız olsun,herşey yolunda gider inşaAllah.
Oldu da bitti maşaAllah der(sin)iz :)
hımm saat :09:35
sanıyorum Yusufcuk kendine gelmiştir artık :)
hadi o zaman oldu da bitti maşaAllah :)

Aysun,
http://yurektenkalemedusenler.blogcu.com/

Kremali'nin annesi dedi ki...

Kuaybe'cim, insaalh ben bu mesaji yazdigim sirada siz orada oldu da bitti maasaallah surecini dertsiz, tasasiz, kolaylikla geride birakmissinizdir. Dun aksam esim de ben de bol bol kulaklarinizi cinlattik. Hatta esimden rica ettim, Yusufcuga da dua etmeyi unutma diye:) Guzel haberlerinizi bekliyoruz.

Sevgiler,
Ayse Sule

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Canım benm eninde sonunda olacağına göre olsun btsin bu iş inş. hayırla sağlıkla kolayca atlatırsınız..

Dua ile Sevgiler :)