30 Ocak 2007 Salı

Dün akşam "attaa" götürdü babamız bizi..
Giitiğimiz evin bir yaşındaki tatlış oğlu o kadar sevindi ki eve bir bebek geldiğine önce çığlıklar ata ata koşmaya başladı sonra da Yusuf Aslan'a olan sevgisini daha yakından göstermek için iki elini pençe şekline getirip minik meleğimin üstüne doğru uçtu!.. Hepimizde bir çığlık tabii.. Gece boyunca Yusuf Aslan kucak kucak gezdi.. Yatıramadık bile yıpratıcı bir sevgi gösterisine maruz kalmasın diye.. Emziğimiz de çok revaçtaydı canım.. Minik kaplan kendi emziğini tükürüp tükürüp Yusuf Aslan'ınkine hamle yaptı durmadan..
Minik Patikler'in ısırma olayını da okuyup gittiğim için gözümü bir an ayırmadım meleğimden..

................
Bu sabah kalktığımda her yer bembeyazdı.. Hava da çok soğuk zaten.. Minik meleğimi pencerenin kenarına yatırdım sabah, lapa lapa yağan karı izlesin diye..



Biraz izledi hatta hayran hayran baktığını görünce ben mutfağa kahvaltı hazırlamaya gittim ama sonra "Siz beni bunlarla kandırabileceğinizi mi sanıyorsunuz!.." babında bir cikcik koptu içerden :) Kar seyrimiz kısa sürdü yani..

...............

Yusuf Aslan

bu klibe bayılıyor :)

.............
Bu aralar bir virüsle başımız belada.. Bir arkadaşımın attığı maili açtığımda bilgisayar sapıtmaya başladı zaten.. Virüs girmiş, iki program uyarı veriyor. Kızcağızın mail adresini hacklemişler meğer.. Sonradan mail attı ama iş işten geçti tabii.. Ben hamileyken çektiğimiz görüntüler, Yusuf Aslan'ın ilk doğduğu zamanki görüntüleri, en minik halleri hep bilgisayarda.. Dvd yazım programında da bir problem olduğu için onları yazdıramıyorum.. Allah'ım lütfen babamız taşınabilir belleği getirene kadar görüntülere bişey olmasın! Onları bir kurtarsak gerisi hiç önemli değil.. Bu arada Allah bu virüsleri yazanları .....

3 yorum:

iremmm dedi ki...

kuaybe'cimm Maşaalah bebisine yaa ne guzel yatmis oraya o oyle cok guzel gorunuyor :) cok begendım bu resminizi,anane de bayilmistir torununun bu fotosuna...
bu arada sen ailenden uzaksin galiba,gelin olarak mi geldin buraya?

Kuaybe dedi ki...

sağol İremcim.. ben de bayılıyorum bu çocuğa yaa, bütün gün "Annecim iyi ki anneyim, iyi ki senin annenim" deyip şükrediyorum durmadan..
Ben Ankara'dayım eşimin okulu dolayısıyla, annemler de İstanbul'da.. Çok özlüyorum onları yaa.. Ben gidemiyorum minik melek hasta olur diye, annem rahatsız gelemiyor.. ah, ahhh.. bak hüzünlendim yine :(

iremmm dedi ki...

uzulme canim yaa :( bende uzuldum simdi benimde esim de istanbullu.bende onu surukledim pesimdem buralara.Allah razi olsun o da kabul etti ama zorlaniyor ve beni de zorluyor :( bunun bir cikar yolu yok galiba..bebegin hasta falan olmaz merak etme,sen annesin!!nerde nasil davranacagini,paşaya nasil bakacagini bilirsin.atla git annene,durma hic burda ya..moral olur sana da iste ;)