17 Ocak 2008 Perşembe



Üşüyorum.. Hatta donuyorum!!

Hasta olacağım galiba..
Gerçi bunda kombi cayır cayır yanmasına rağmen birtürlü ısınmayan evimin de payı olabilir tabii..

Ben üşüdükçe Yusufcuğu da kat kat giydiriyorum.. Her an uzaya çıkmaya hazır astronot kıvamında geziyor yavrucak :))



Bu aralar Deya Baykal'ın programında gördüğüm bu kelebekelere taktım.. Hemen bu geceden örmeye başlamayı düşünüyorum şöyle renk renk.. Perdelerime ya da düğün fotoğrafımın olduğu çerçeveye takabilirim.. Şöyle kocaman bir tane yapıp hırkamın önüne de dikebilirim tabii broş gibi.. Hoş durur sanırım..



.................


Dün gece saat oniki ve ben ocak başındayım.. O saatte kalktım, ıspanaklı sigara böreği kızarttım!! Ama canım çekti n'apiim? ( Ay, MP'nin de canı çekicek şimdi :P ) Tabii bunda Ozan'ın bana yaşattığı heyecan dolu dakikaların büyük payı var.. Sabah gittiği İstanbul'dan uçakla dönecekti ve gece saat onbir civarı beni arayıp acil iniş yaptıklarını söyledi.. Zaten korkuyorum hava karlı, uçak tehlikeli falan diye.. Onu duyunca yüreğim hop etti.. Meğer şaka yapıyormuş komik kocacığım!! "Ya sen bilmiyor musun benim emziren bir kadın olduğumu.. Sütümü keseceksiiiinnn.." şeklinde fırçayı çektim merak etmeyin :P Sonra da midem kazındı resmen.. Hazır kavrulmuş ıspanak da olunca.. Allahtan kıyma falan değilmiş :)) Bütün gece dönecektim yatakta.. Hani çok uyuyabiliyorum ya, tatlı uykumdan olacaktım..

Uyku demişken "Ah dişler ah" demek, diş demişken de aklıma diş haritamızı yazmak geldi..

Yusufcuğun farklı bir diş çıkarma sırası var.. Önce alt ortadan biri ve sonra yanındaki çıktı.. Ama ondan sonra sıra bozuldu.. Bahsetmiştim bir ara, önce üst orta iki yerine onun yanlarındaki iki diş kabardı ( küçük vampir modeli ) ve onlar çıktı.. Sonra da üst ortadan biri.. Şimdi üstte üç diş var ve ortadaki ikiliden biri çıkmadı hala.. Altta da ortadaki ikinin yanında bir tane daha çıktı ( bayram hediyemiz ) ama diğer yan boş.. Alttaki değil de üst ortada çıkmayan diş endişelendiriyor beni.. Geçenlerde bir abla, kardeşinin çocuğunun da aynı şeyi yaşadığını ama bunun normal olmadığını, önce üst orta iki tanenin çıkması gerektiğini söyledi. Doktor yeğeninin çıkmayan dişinin olduğu yeri yarmış ve öyle çıkmış diş.. Ama ama nasıl yani yaa? Diş damağı yaramadığı için çıkamıyorsa diğerleri nasıl çıktı o zaman? Doktorumuza bir sorsam çok iyi olacak galiba..

..................



Yusufcuğun yeni yemek yeme şartı : Kesinlikle ama kesinlikle mama sandalyesinde olmayacak.. Kucağımda da olmayacak.. Aynen bizim gibi yemek masasının sandalyelerine oturacak ve çatal da onun elinde olacak!! Bu bebişlerin özgür takılması çok zorlayıcı oluyor bazen..



..................


Kendisi yazana kadar beklemek istediğimden canım arkadaşım sümüklüböcek İrem'le tanıştığımdam bahsetmemiştim.. Ama evine döndü ve Türkiye'ye geldiğini de yazdı kendisi.. Artık yazmamın bir mahsuru kalmadı sanırım :)) Hani mutlulukla ilgili bir yazı yazmıştm ya diğer sayfaya.. İşte o gün İrem'le tanışmıştık biz.. O yüzden çok mutluydum işte..



.................


Hani Koyubeyaz'ın bahsettiği bir mesele var ya annelikle ilgili.. Bir nevii deliliğe yakın bir mertebe olduğundan bahsetmişti anneliğin.. Aynen aynen.. Örnek olarak da çocuğunun tuvaletin kapısının önünden geçerken "çişşşş" demesine sevinmeyi vermişti hani.. Okurken tam da anlayamamışım demek ki.. Bu sabah Yusufcuk bez paketini gösterip iki kere "tisss,tisss" deyince anladım.. Kendisi "tiss" diyor da çişe.. Deliler gibi sevindim sonra da hayırla Koyubeyaz'ı yadettim :))

................


Cumartesi günü babaannemiz gelecek yeniden.. Toruncukunu özlemiş :))

13 yorum:

Sabahnur dedi ki...

Dişşler komik duruyor:) o abla korkutmus seni, insallah öyle yarmalı marmalı bişi demez doktorunuz da.

Bir de yemek yesin de isterse amuda kalkıp yesin yani,takmaaaa :)

Minik Patikler dedi ki...

Çekti valla :) ama ıspanaklısını değil peynirlisini. Yeni bitti, ne ne güzel sarılmış, inci gibi dizilmiş, bir kabın içinde hazır beni bekliyorlardı salı gününe kadar. Afiyetle yedim(K), yapar yine yerim, sen yazmamazlık etme yediklerini, bana da ilham olsun :)


Umarım hasta olmazsın kuaybecim, oğlanın hızına yetişeyim derken ana makinayı bozma sen, motoru orta ayarda tut :)

hayalperisi dedi ki...

sen o yemek sorununu bana sor zilan son günlerde yemegi birakti nerdeyse cildiracam

vitaminlerle ayakta duruyor düsün yani

kelebekler cok hos olmus ellerine saglik

uçan talhanın annesi dedi ki...

kelebekler çok güzel olmuş tarifini nezaman alırız :D yapcakmışım gibi de soruyorum yani. bir gün ilham gelir yaparım belli olmaz dimi ama... Kürkün hayırlı olsunnn... ben de çok üşüyorum yaaaa!!!
küçük vampire emine teyzesinden kocamaaaaaaaan bir öpücük...
kendi yemek yemeyi isteyen yusufcuğu asıl ben yerim :D
tiss tiss diye diye en yakın zamanda tuvalet alışkanlığını edinir inşaallah... ben uygulama kısmını bıraktım artık dua ediyorum :D yoruldum çoook... sevgiler küçük vampire ve becerikli annesine...

KeLeBeK dedi ki...

gece yarısı ıspanaklı sigara böreği ımhh harika...

anne olmayı daha bir işyitakla istiyorum sizleri okudukçai ben de çılgınlıklar yapmak istiyorum :))

Koyubeyaz dedi ki...

:))))))))))))hosgeldin
bu arada belirmeden gecemicem mesela herkesin ismini baba dede hala sayarken anne demeyen bir cocuga sahipsen ve agzindan 2 yil gibi bir sure bu kelimenin cikmasini beklerken anne yerine ismini duyuncada yerinde zip zip zipliyorsun. sahsen ben son 3 gundur devamli ismimi soylesin diye maymun kivaminda dolasiyorum :))))

Not1. İremi gormek cok isterdim bende kiskandim nokta.

Not.2 Kurkun gercekten cok yakismis gule gule kullan

Koyubeyaz dedi ki...

birsey daha var template yok sayfada yada ben goremiyorum arsivin en asagida yukarida da sadece yusufcuk yaziyor gerisi yok...

sumuklubocek dedi ki...

Canim, minik adamim benim, cok tatli olmus, masallah cok yakismis! Gule gule giysin Yusufcugum.
Birlikte fotomuzu da cok begendim!
Su anda burada saat sabah 7:11. 8:00'de derse girecegim, gunlerden cuma hic keyfim yoktu derken bu fotolar ve haberleriniz beni cok senlendirdi canim, cok tesekkurler tekrar!
*** Bu arada senin kurklu manton da ayri bir guzel olmus, iyi gunlerde giy canim!
***Hayirli cumalar!
Sevgilerimle,
Neden yazmayi bitiremiyorum>
Optum!

sühendan dedi ki...

Aman aman... Kayınvalidesinin montunu da giyermiş.Nasıl da yakışmış.( güzele ne yakışmaz ki:) ))))

Kelebeklerin de çok güzel gözüküyor.Ben de sen de görünce ''yapacağım'' diyorum ama gel gör ki çocuklardan başka birşeyle meşgul olmak pek mümkün olmuyor.(Belki bilgisayarın başından kalksam bişey olur:)))

İkinizi de öptüm.Muck muck:)))

pastacirapunsel dedi ki...

Caanım Akrabam benim,
Ne de yakışmış kayınvalidesinin kürkü:)
Bu arada o minik dişlere hastayım ben:) Bırak ayol nasıl isterse öyle yesin miniğim, yeter ki yesin:)))
Sevgiler canım..........

evo dedi ki...

ne marifetlisin kuaybe masaallah kelebeklere bayildim :) kurkunuzde cok yakismis

Kuaybe dedi ki...

Sabahnurcum Yusuf duymasın bu amuda kalkıp yeme işini, belli olmaz dener valla :))

MPcim ana makine şimdilik sağlam :)) Geçti üşümem merak etme..

Sigara börekleri için de sevindim.. Yeni yemişsin Allahtan..


Hayalpericim çok üzüldüm yaa.. İyi yiyor diyordun küçük tırtıl için.. Ne oldu ki acaba.. Gerçi belli bir aydan sonra yeme miktarının yarı yarıya bile düşmesi normalmiş büyüme hızı yavaşladığı için ama hiç yemyorsa doktora götürsen iyi olur sanırım.. Geçmiş olsun..


Eminecim kelebekleri yapınca fotoğraflarım inşaallah.. Onları ben yapmadım, sayfadan kopyaladım.. Simli ip arıyorum iki gündür, bulamadım daha :P

"Tiss" demek kolay da nasıl alışacak bakalım biziki de.. Allah yardımcımız olsun..

Kelebekcim anne olmana gerek yok.. Ben hamileyken de yapardım böyle çılgınlıklar :)) Gece gece börek yaptığımı çok bilirim.. Bir keresinde de damla çikolatalı kurabiye yapmıştım Portakal Ağacında görüp :)) Ay bunu da canınız çekecek şimdi :P

Kuaybe dedi ki...

Koyubeyazcım teşekkürler..

Yusufcuk da benim ismimi söylese ben de senin gibi neler neler yapmazdım kimbilir :)) onun "ağnnee" deyişinden daha tatlı birşey yok şimdi çünkü..

Template meselesi de şu.. Spider man koymuştum bir ara kaldırdım onu.. Hala gönlüme göre bir şablon bulamadığım için de böyle sade kaldı sayfa şimdilik.. Var da sen göremiyor değilsin yani :))

Sümüklücüm tekrar teşekkürler hediyelerin için..

O gün birlikte bir fotoğraf çektirmemişiz ya ona yanarım ben :)) Fırsat kalmadı ki Yusufcuktan..

Bak yarın sabah da şenlen diye yeni yazı yazdım :P

Sühendancım, sen o iki küçük canavarla baş et de kelebekleri ben yapar hediye ederim sana :))Sen uğraşma..

Didem abla bıraktım zaten.. Döke saça yiyor bebiş.. Günümün çoğunu, onun döktüklerini temizlemekle geçirdiğimi yazmama gerek yok sanırım :P

Teşekkürler Evocum.. Kelebekleri yapınca eklerim inşaallah, sen de yaparsın..