15 Eylül 2007 Cumartesi

Saat onikiye yirmi var.. Ama bunun konumuzla ilgisi yok :)) Zannettiğiniz gibi dün gece yattığımız zamanı falan da göstermiyor, çünkü o daha geçti!!

Günlerdir kafayı takmıştım bu saate.. Tamam beğenerek aldım ( hem de İKEA'dan :P ) ama biraz fazla "silik" kaldı duvarda - ki bu benim gibi cici-bici seven bir kişilik için yeterince rahatsız edici bir durum :))

Ben de ufak bir değişiklik yaptım kendisi üzerinde..

Böylece pembiş salonuma gayet uyumlu hale geldi :))

Yapımı gayet basit.. Öyle pahalı, özellikli boyalara ihtiyaç yok.. Ben Ozan'ın suluboyalarını kullandım :)) Saatin arkasını ik-üç kat boyadım. Çiçekler için de evde bulunan eski bir ev dekorasyon dergisini değerlendirdim.. Oradaki düz renk yatak örtüsü ve pike kısımlarına tersten çiçek çizip kestim ve saate yapıştırdım..

El işi demişken..

Bu da annemin işleyip çeyizime koyduğu bir minder..
Küçük gibi görünüyor ama değil.. Yusufcuk boylu boyunca uzandığında gayet rahat sığıyor üzerine.. Hiç kullanmamıştım şimdiye kadar ama artık çok işimi görüyor.. Yusufcuk ( nadiren de olsa ) oturup oyuncaklaryla oynadığında altına koyuyorum.. Havalar iyice soğudu burada çünkü, kış yakın sanırım..

...............

Gelelim bebişten haberlere..

Meleğim artık "Ben koca adam oldum.." havalarında dolaşıyor evin içinde :))

Önceden pat küt vurarak çalıştırdığı müzikli oyuncaklarını artık daha "narin" kullanıyor :)) Küçücük parmaklarıyla basıyor düğmelerine..


Sonra da neşeyle, el çırpa çırpa dinliyor çalan müziği :))


................

Hala kütüphanenin sol alt gözünde "takılmaya" devam ediyor..

İçeri girip oraya sığamadıkça sinir oluyor :))



Yamuk yumuk oturuyor..
Bazen de rafların tadına bakıyor :))



.............


"Cee ee" oyununa fena takmış durumda.. Bulduğu her kumaş parçasını ( etek, havlu, seccade, çarşaf, hatta altını değiştirirken kendi pijaması.. ) yüzüne kapatıp "cee" yapıyor.. Yüzünü kapatıp açtı ve biz farketmediysek bıdı bıdı söylenip dikkatimizi çekiyor..


En çok perde "ce ee"si alkışlıyoruz bu aralar..



...............


- Yusufcuk artık kelimelerle kavramları çok güzel eşleştiriyor maşaallah.. "Tavşanın nerede?" diye sorduğumda tavşanına dönüyor, göster dediğimde küçük sosis tipi parmağıyla işaret ediyor.. "Suyunu iç hadi.." deyince de gidip biberonunu alıyor ve dikiyor kafaya :))

- Numaradan ağlaması çok komiiiikkkk..
İstediği birşey olmayınca kendini zorlaya zorlaya "güya" ağlıyor.. Ses de mimikler de acayip :)) İstediğini verirsek ya da dikkatini başka şeye çekersek bıçak gibi kesiliyor numara hıçkırıklar..

- Nasıl becerdi bilmiyorum ama vitrin camını çatlatmış Yusufcuk.. Hem de bağlı olduğu halde.. Açıp çarpmasına imkan yok yani.. Oyuncaklarıyla vurdu galiba afacan bücür..

- Babasıyla ben ne zaman yan yana otursak veya gülerek sohbet etsek, ne yaparsa yapsın hemen bırakıp yanımızda bitiyor.. O da yetmiyor, kucak istiyor.. Hemen muhabbete dahil olup o da gülüyor kendince :))

- "Amin" yapmayı öğrendi.. Ama ellerini yüzüne sürmüyor da kafasını önden arkaya doğru sıvazlıyor biz "Amin" dedikçe :))

- Önceden düştüğünde ya da biryeri acıdığında sedece ağlıyordu, şimdi acıyan yerini göstererek ağlıyor.. Parmağı sıkıştıysa ağlayarak uzatıyor ileri :)) "Anne öptü, geçtiii" şarkısı eşliğinde öpüyorum ben de..

- Geceleri odasında uyuyor artık..
Tabii yanında minik bir yer yatağına yatmış annesiyle birlikte :))


..................

Ozan'ın annesi geliyor yarın.. Doom günüsünde Yusufcuğu görmek istemiş..
O minnoşu oyalarken ben de temizlik, menü vs.yi hallederim artık.. Beş gün kaldı doom günümüze.. Geri sayıyoruz, yuppiiii :))

21 yorum:

sühendan dedi ki...

Saatin senin elinden geçtikten sonraki hali gerçekten çok güzel.Bence ıkea ya fikir olarak sunmalısın:)Seninkinin daha çok satılacağı kesin:)Dikkatimi çekti saat süslendiktan sonra 8.40 olmuş.Acaba bu süsleme işi 9 saat mi sürdü diye geçirdim aklımdan:)Bu işin esprisi tabii:)Yusuf gene çok şeker çıkmış maşallah.Biricik kayınvalidene neden ozan ın annesi diyorsun.Biricik kayınvalideciğim demen gerekmez miydi:)))

Ayşe dedi ki...

Selaaaam:))
Kuaybecim, seni okumak öyle zevkli ki, neşeleniyorum inan sosis parmaklı yusufçuğu görünce ve güzel anlatımlarla süslenmiş anılarını okuyunca:))
Saatiniz çok güzel olmuş, bayıldım valla. aynı saate farklı bir işlem yapmıştım bende, bak istesen bizim saatimizde burada; http://www.benimblog.com/ardaverda/95878/K%FC%E7%FCk+M%FCdahalelerle+G%FCzel+De%F0i%FEiklikler.........html
ama ben seninkini daha çok çok beğendim,ellerine sağlık.. sanırım annene çekmişsin, üretkenlik ve beceri konusunda:)

Ay demek 5 gün kaldı haa, bak bende heyecanlandım şimdi..

ahh olabilsede bende şu pc den içeri girip sizin pcden çıkıp yusufçuğa bi "ceeee" diyiversem....ayy bizim pcden birini çıktığını düşünüce pek korkunç geldi şimdi bu hayalim..;P

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Saati Çok beğendim Pratik zeka İşte düşünmek ne kadar güzel değil mi Paylaştığın İçin teşekkürler Minik Ççekler çok gzl :) söylemesen anlaşılmazdı sanki Orjinali O gibi ...Güle güle kullanın

uçan talhanın annesi dedi ki...

maşaallah yusufcuğa...
dolabın tadı nasılmış acaba merak ettim :D

evo dedi ki...

masaallah yusufcuga :)

Annenin isledigi mindere bayildim gercekten cok guzel.

Senin saatinde cok tatli olmus ailecek yeteneklisiniz :)

Rana Eslem GULMEZ dedi ki...

bende gelmek istiyorum dooom gunune(((((

Rana Eslem GULMEZ dedi ki...

saat cok hos olmus ellerine saglik.yusuf bey neler yapiyomus oyle.bu karistirma huylari nezaman duzelir kuaybe acep cunku ben coook yoruldum duzeltmekten((dogum gununde tipis tipis yurur insaallah.

AsYa dedi ki...

wayy...güzel düşünce..bizimde salonda saatimiz eksik..bende bi ikeaya gidicem efecik bi serpilsin..bizede boyarsın mı bi saat:P

Veee Yusuf çoook şeker dolabın içinde:)) muzur hallerini yakalamışsın ya peşinde dolaşıyosun heralde:)

Kuaybe dedi ki...

Saatimi İKEA'ya sunmayı değil de kendim seri üretip satmayı düşünüyorum Sühendancım :)) Kitap yazmaktan daha kolaymış bu iş..

Gece boyayıp sabah süslediğim için yapımı uzun sürdü gerçekten :P

Son konuda da yorum yapmıyorum.. Provokasyona gelmeyeceğim :))

Ayşecim, yorumunu görmek ne güzel.. Özlettin kendini..

Saatinize baktım.. Yakında sizden kopya çektiğim yeni saatimle karşınızda olacağım :)) Bir "renksiz" saat de oturma odasında var çünkü..

Mısır patlağı, çok teşekkür ederim.. Keşke mümkün olsaydı, senin nazlı prensese de getirseydim bir pembiş saat..

Eminecim, dolabın tadı konusunda hiçbir fikrim yok.. Denemeyi de düşünmüyorum tadına bakmayı :))

Kuaybe dedi ki...

Evocum annem daha neler neler yapıyor bir bilsen.. Çok beceriklidir maşaallah.. İnşaallah ona çekmişimdir gerçekten.. Durur durur, "fikri gelir", yapar orjinal birşeyler :))

Eminecim, karıştırması birşey değil de ona bua uzanayım derken düşüp duruyor, kafasını oraya buraya vuruyor.. Ben ona üzülüyorum..

Ve gerçekçi olmak lazım.. Keşif merakı bitmedikçe heryer talan olmaya devam edecek :))

Asyacım sen al şöyle üç beş tane saat, ben odana ve konsepte uygun boyarım :P Bak bak, hemen de kompetanı oldum işin..

Evet dediğin gibi her an Yusufcuğun peşindeyim ve artık bir uzvum haline gelen fotoğraf makinem sağolsun, yakalayabiliyorum muzur anları :))

Yakında sen de öyle olacaksın, benden söylemesi..

bielifmiktari dedi ki...

Kuaybe merhaba, ilk kez sana yorum yaziyorum.Cok neseli tatli bir kisiliksin.Ben ABD deyim..Senin yusufcuktan 2 ay buyuk bir oglum var ve asamaliari pespese devam ediyor.Oglumun her gecen gununu ozluyorum.Ve yusufu okuyarak tekrar hatirliyorum.
Sevgilerimle..
Elif Unlusoy
bielifmiktari.blogspot.com

bielifmiktari dedi ki...

Kuaybecim
Bu sana ilk yorumum.Uzun zamandir takip ediyorum seni.Cok tatli ve neseli bir kisiliksin.Cok egleniyorum seni okurken.
Beni oglum yusuftan 2 ay buyuk.Her gecirdigimiz gunu ozluyorum Nail emreyle.Ve yusufu anlattikca sanki oglumu anlatiyorsun ve tekrar hatirliyorum Nail emrenin yakin gecmisini.Bebekler hep ayni degil mi?
Sevgilyle kal..
Elif..

bielifmiktari dedi ki...

cok tatlisin Kuaybe..

bielifmiktari dedi ki...

cok sekersin kuaybe..

pınar dedi ki...

valla bravo kuaybe saat harika olmuş. eski halinden çok daha güzel.
yusuf da fotoğraflarda çok tatlı. o küçücük yerde neler yapıyor öyle:)
yakında doğumgünü partisini de bol resimli olarak bekliyorum.sen zaten araya açmazsın ama yine de çok bekletme tamam mı:)

k.i.s.d. dedi ki...

Bu yazıyı okumaktan çok keyif aldım, hem de çok.

5 gün sonraki büyük gün için şimdiden tebrikler

Sevgiler.

AYSUN dedi ki...

Saat süpper olmuş:) Yusufcuk yusufcuk yadı nasıldı dolabın:) Büyük güne az kaldı demek. Hadi bakalım güzel resimleri bekliyoruz...

sumuklubocek dedi ki...

Allah'im , Allah'im; su kutunun icindeki pozlara bayildim; kocaman bir masallah diyorum! Bir de o perde arkasi saklanmalar bizde de halaaa var, bir de isin komigi Selim'in saklanip, ayni anda "nerdeeee, nerdeee" diye bagirmasi :)
***
Saat tek kelimeyle super olmus. biz de de ayni saatten var, ben de birseyler deneyeyim ustunde cok iyi bir fikir verdin ;)
***
Iyi haftalaaaaaar!

Bebekhikayesi dedi ki...

Saat gerçekten silikmiş, çok güzel olmuş. Annenin yaptığı yastığa da bayıldım. Çok becerikli maşallah. Çocuklar öyle renkli şeyleri çok seviyorlar ayrıca...

Yusufcuğa sözüm yok maşallah, fotoğraflarını her gördüğümde şöööyle kucaklayıp sevesim geliyor.

Sevgiler

Kuaybe dedi ki...

Merhaba Elif, hoşgeldin sayfamıza.. Sen de çok tatlısın.. Yorum yayınlanmayınca tekrar tekrar yazmışsın, sağol.. Vakit harcayıp yazdığınız yorumlar çok değerli benim için, tekrar teşekkürler..

Ben de şimdi ziyarete geliyorum sizi.. Bakalım kimmiş oğlumun abisi?

Pınarcım teşekkürler.. Bir saat de oturma odasında var.. Yakında o da yeni çehresiyle huzurlarınızda olacak :))

Doom günü resimlerimizi de hemen koyarım inşaallah, merak etme :))

Sevgili k.i.s.d. çok teşekkür ederim hem tebriğin hem yorumun için..

Aysuncum harika resimler, doom gününden sıcak gelişmeler azz sonraa.. Bu haber kimsede yok :P

Canım Sümüklücüm , sen de değiştir saatini ama biz de seninkini görmek isteriz tamam mı..

Ben de oğlumun saklandığı yerden "neydee neydee.." diye bağırışını duymak istiyorum ya :))

Bebekhikayecim :)) Anneme söyleyeyim de sana da yapsın bir yastık.. Hımm, ama üç tane -hatta ablayı da katarsak dört tane- olması lazım di mi.. Bir düşünelim :))

Eda Demirel Suner dedi ki...

Şeker mantarın Yusuf'cuk böceğin çok tatlı ya hele valiz içindeki resmine de çok güldüm maşallah. Okurken beni gülümsettiğin için teşekkür ederim canım.